تلویزیون کودک

معنی کلمه تلویزیون کودک در فرهنگستان زبان و ادب

{children television} [سینما و تلویزیون] گونه یا برنامه یا شبکۀ تلویزیونی ای که به نمایش برنامه های ویژۀ کودکان و نوجوانان اختصاص دارد متـ . شبکۀ کودک

معنی کلمه تلویزیون کودک در ویکی واژه

گونه یا برنامه یا شبکۀ تلویزیونی‌ای که به نمایش برنامه‌های ویژۀ کودکان و نوجوانان اختصاص دارد

جملاتی از کاربرد کلمه تلویزیون کودک

نبرد پک-من علیه ارواح نشان دهنده یک مشکل دربازی های آرکید هست(هم نوع خواری) ؛ به هر حال، جذابیت اصلی پک-من بلعیدن بی رویه دشمنانش بود. این کار با چنان مهارت غیر خشونت آمیزی انجام شد که هانا باربرا می توانست یک کتاب درسی برای اقدام برای تلویزیون کودکان در این زمینه بنویسد. پک-من فقط هنگام دفاع از عزیزانش یا جنگل قدرت، هیولاهای ارواح را شکست داد (برخلاف بازی ویدیویی، جایی که شخصیت اصلی هنگام حمله بود)، و پس از شکست، هیولاهای ارواح صرفاً به طور موقت ناپدید شدند و بعد از آن سالم دوباره ظاهر شدند بعد از برداشتن کفن های جدید از کمد مزمارون.
اریک سعاده((به عربی: اريك سعادة); متولد ۲۹ اکتبر ۱۹۹۰) خواننده و مجری تلویزیون کودکان سوئدی است. بعد از دو سال همکاری با گروه واتز آپ! در سال ۲۰۰۹ از گروه جدا شد تا به تنهایی بخواند. وی در یوروویژن ۲۰۱۱ که در دوسلدورف آلمان برگزار شد با ترانه محبوب به رتبه سوم است که از سال ۱۹۹۹ تاکنون بهترین رتبه برای کشور سوئد بوده‌است. او تا به حال در کلیپ های خوانندگان معروفی چون آدام لمبرت بوده است.