انگلند
معنی کلمه انگلند در لغت نامه دهخدا

انگلند

معنی کلمه انگلند در لغت نامه دهخدا

( آنگلند ) آنگلند. [ ل َ ] ( اِخ ) آنگلتر.

معنی کلمه انگلند در فرهنگ عمید

= اخککندو

معنی کلمه انگلند در دانشنامه عمومی

انگلند (آرکانزاس). انگلند ( آرکانزاس ) ( به انگلیسی: England, Arkansas ) یک شهر در ایالات متحده آمریکا با جمعیت ۲٬۹۷۲ نفر است که در آرکانزاس واقع شده است.
موقعیت جغرافیایی شهرها و مناطق اطراف به شرح زیر است:
معنی کلمه انگلند در فرهنگ عمید

جملاتی از کاربرد کلمه انگلند

رمان بوستونی‌ها (۱۸۸۶) نوشتهٔ هنری جیمز دربارهٔ گونه‌ای زندگی مشترک به نام ازدواج بوستون است که در سدهٔ نوزدهم میلادی در میان زنان ایالت‌های نیو انگلند آمریکا رواج داشته‌است. در آن زمان زنان در صورت ازدواج با مردان استقلال مالی خود را از دست می‌دادند و بنابراین به زندگی مشترک با زن دیگری می‌پرداختند که این رابطه لزوماً جنسی نبوده‌است. آلیس جیمز، خواهر هنری جیمز نیز در چنین رابطه‌ای بوده‌است که منبع الهام هنری جیمز در نوشتن بوستونی‌ها است.
در سال ۱۶۸۳، آنتوان لاومه به بندر رویال در پایتخت آکادیا رسید. در طول چهار سال بعد از آن، او سفر اکتشافی خود را به کشورهای جدید ادامه و از همه جهت گسترش داد، او توانست نیوانگلند و نیو هلند (اکادیا) را نیز در جنوب کارولینا کشف نماید. او حرکت به سمت جنوب و کارولینا که اکنون کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی نام گرفته‌اند و همچنین به یادگیری برخی از زبان‌ها و عادات بومیان آمریکا ادامه داد. وی به احتمال با دنیس گیون، تاجر کبکی وارد یک رابطه تجاری شد. او در ۲۵ ژوئن ۱۶۸۷ با دختر گیون، به نام ماری ترز که ۱۷ سال داشت در کبک ازدواج کرد.
بر اساس مطالعه‌ای که در نشریه پزشکی نیو انگلند منتش شده‌است، گیاه اکیناسه برخلاف باور عموم تأثیر معنی داری در پیشگیری از سرماخوردگی یا بهبود علائم آن ندارد، به‌طوری‌که تأثیر آن با دارونما برابری می‌کند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به نیوانگلند رولوشن و باشگاه فوتبال کلرادو رپیدز اشاره کرد.
آید اگر جهاز زره‌پوش ز انگلند حیران شود ز لجهٔ بی‌منتهای گل
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به نیوانگلند رولوشن، لیورپول، نوتس کانتی، شفیلد ونزدی، دونکستر راورز، و وست برومویچ آلبیون اشاره کرد.
این نامرئی بودن فرهنگی در جمعیت بیشتر ایالات متحده به نظر می‌رسد در بین کانادایی‌هایی که در ایالات متحده زندگی می کنند بیشتر از آنچه ممکن است وجود داشته باشد، ایجاد کند. بر اساس برآورد سرشماری ایالات متحده، تعداد ساکنان کانادا در سال ۲۰۰۰ حدود ۶۴۰،۰۰۰ نفر بوده است. برخی منابع احتمالاً بیش از ۱،۰۰۰،۰۰۰ نفر ذکر کرده‌اند. این تعداد هر چند بسیار کمتر از تعداد آمریکایی‌هایی است که می‌توانند بخشی یا کل اصل و نسب خود را در کانادا دنبال کنند. درصد این موارد در ایالت‌های نیو انگلند تقریباً ۲۵ درصد از کل جمعیت است.
شب قبل از چهارمین روزی نقطه کانونی جشن‌ها بود، که با تجمعات پرشور که اغلب آتش‌افزارها را به عنوان مرکز اصلی خود در بر می‌گرفت، مشخص می‌شد. در نیوانگلند، شهرها برای ساختن اهرام سر به فلک کشیده که از بشکه‌ها و چلیک‌ها مونتاژ شده بودند، با هم رقابت کردند. آنها را هنگام شب روشن کردند تا جشن را آغاز کنند. بالاترین‌ها در سالم، ماساچوست، با اهرام متشکل از چهل طبقه بشکه بود. اینها بلندترین آتش‌سوزی‌های ثبت‌شده را ایجاد کردند. این رسم در قرن ۱۹ و ۲۰ شکوفا شد و هنوز هم در برخی از شهرهای نیوانگلند انجام می‌شود.
در برخی مناطق ایالات متحده، به ویژه نیو انگلند یا غرب میانه، آمریکایی کانادایی اغلب به معنای کسی است که اجدادش از کانادا آمده‌اند.
مناطق جغرافیایی و فرهنگی ایالات متحدهٔ آمریکا عبارت‌اند از: نیو انگلند، ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس، ایالت‌های جنوب، ایالت‌های غرب میانه (میدوست)، ایالت‌های جنوب غربی آمریکا و ایالت‌های غرب.[نیازمند منبع]
در دسامبر ۱۹۷۰، پل هانام یک استاد مطالعات کلاسیکِ خواستار انضباط و اطاعت کامل در آکادمی بارتون (یک مدرسه شبانه‌روزی در نیو انگلند) است که زمانی با کمک‌هزینه تحصیلی در آن تحصیل کرد. دانش‌آموزان و معلمان همکارش او را به خاطر نمره‌دهی بسیار صادقانه و شخصیت سخت‌گیرش تحقیر می‌کنند. مدیر مدرسه بارتون، وودروپ، هانهام را سرزنش می‌کند که دادن نمرهٔ پایین به پسر یکی از خیران مهم مدرسه، منجر به رد شدن او از پذیرش دانشگاه پرینستون شده‌است.