شبکه ۲

معنی کلمه شبکه ۲ در ویکی واژه

یک مجموعۀ جزئاً مرتب (partially ordered set) که هر زیرمجموعۀ دوعضوی آن زبرینه و زیرینه داشته باشد.

جملاتی از کاربرد کلمه شبکه ۲

آبدارشاه یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۷۹ به کارگردانی رحیم رحیمی‌پور و به تهیه کنندگی علی اکبر کرد می‌باشد که از شبکه ۲ پخش شد. این مجموعه در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه شد.
نیوزکورپ در سال ۱۹۷۹ به عنوان یک شبکه خبری تأسیس شد. مرداک اولین شبکه ۲۴ ساعته اروپایی به اسم اسکای نیوز در انگلیس را در سال ۱۹۸۹ دایر کرد. او پس از تأسیس شرکت فیلم‌سازی فاکس قرن بیستم در سال ۱۹۸۵، در ۳۱ ژانویه ۱۹۹۶ اعلام کرد که قصد دارد یک شبکه ۲۴ ساعته کابلی و ماهواره‌ای در ایالات متحده آمریکا نیز راه‌اندازی کند.
آندروماک نام یک مجموعهٔ نمایشی تلویزیونی به کارگردانی «احمد آسوده» است که در سال ۱۳۷۴ تولید و از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید.
این فیلم، در دههٔ شصت خورشیدی، از شبکه ۲ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
درآمد بسیار وی در سن او باعث تشکیل ابروها شده‌است، ولی زک به شبکه ۲ اسرائیل سخن گفت که حرفه او توسط خانواده اش حمایت می‌شود.
آی آدم‌ها یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۷۹ است، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی، خانم جهان خادم المله، و همسرشان محمد حسین‌پور، که از برنامه کودک و نوجوان شبکه ۲ پخش شد.
مجموعه آتش سرد به کارگردانی رضا ابوفاضلی و به تهیه کنندگی علی مهام و به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو در ۳۰ قسمت از شبکه ۲ سیما است.