ماده ـ یک پایه
جملاتی از کاربرد کلمه ماده ـ یک پایه
در اسفند ماه ۹۲، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین اعلام نمود: در بررسیهای باستانشناسسی و آواربرداری در ضلع شرقی مجموعه دولتخانه صفوی، ورودی عمارت «نادری» ـ یکی از کاخهای صفوی ـ پیدا شد؛ که وی بنای مزبور را متعلق به دوره صفوی و و ورودی عمارت «نادری» است که پس از تخریب و ساختوسازهای جدید بهعنوان زورخانه (ورزش باستانی) از آن استفاده میشد.
غالباً همان بچههایی که فارغالتحصیل اینجا میشدند اینها را میبرد به صورت معلم و در دانشسرا دو سال بهشان تعلیم اضافی میداد ـ یک سال و یا دو سال ـ و بعد اینهام بهعنوان معلم تعلیمات عشایری… خرده خرده اینکار توسعه پیدا کرد.
او و ادوارد تیتوم، بخشی از جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی سال ۱۹۵۸ را، به خاطر نشان دادن چگونگی عمل ژن در فرایند دگرگشت و ارائه نظریه یک ژن ـ یک آنزیم به خود اختصاص دادند. نیم دیگر این جایزه را جاشوا لیدربرگ به خود اختصاص داد.
این ساختمان در زمان حیات دکتر محسن مقدم در سال ۱۳۴۵ ه.ش و با کمک دکتر ابوالقاسمی ـ یکی از شاگردان ایشان در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران ـ به شکل قلعههای قرون وسطی اروپا ساخته شدهاست. دکتر مقدم سعی بر این داشته تا در این محل بخشی از هنرهای مردمی ایران را به نمایش بگذارد. این ساختمان بخشهای مختلفی چون اتاق کدخدا، حمام کوچک و خانگی با کاشیهای قاجاری با مضمون استحمام، اتاق صدف، اتاق تدخین و زیرزمین با تزیینات سفال را در بر میگیرد.
حسنی فعالیت حرفهای در زمینه سینما و تلویزیون را از سال ۱۳۶۸ با ورود به حوزه هنری آغاز نمود و در سی امین جشنواره فیلم فجر برنده «سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه» از بخش بینالملل برای «ریسمانی نزدیکتر از رگ» شد. از فیلمنامههای دیگری که به نگارش درآوردهاست میتوان به: تلفن، سایههای بلند گناه، تشخیص هویت، دیوار یخی، رخنه، یک مرد ـ یک زن و جاده بهشت اشاره نمود. از دیگر آثار منتشر شده از وی میتوان به نمایشنامه «کابوس» و فیلمنامه «تشخیص هویت» اشاره کرد.
۲۰۰۳ نانسی فرانسه: ۳ طلا ـ ۵ نقره ـ یک برنز (۳۳ نماینده) / مجموع ۸ مدال
۲- شادی منفی است: در حالی که نیازها ظاهراً خارج از خود به سراغ ما می آیند، ما باید برای تجربه درجاتی از شادی تلاش کنیم. بعلاوه، لذت فقط ارضای ـ یا حذف ـ یک میل خاص است. بنابراین، این فقط یک تجربه منفی است زیرا به طور موقت یک تلاش یا نیاز را از بین می برد.
آهنگساز و خوانندهٔ ایتالیایی فرانو باتیاتو گاه از کار گورجیف الهام گرفته، برای نمونه آوازش مرکز ماندگار نیروی جاذبه Centro di gravità permanente ـ یکی از مردمپسندترین آوازهای نوین پاپ ایتالیایی.