رانندگی در حال نشئگی
معنی کلمه رانندگی در حال نشئگی در ویکی واژه
جملاتی از کاربرد کلمه رانندگی در حال نشئگی
عجله و شتاب، خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ مهمترین علل وقوع حوادث رانندگی در نوروز سالهای اخیر بودهاست. جدول سمت چپ، آمار رسمی سازمان پزشکی قانونی ایران در خصوص کشتهشدگان در تصادفات رانندگی تعطیلات نوروزی را نشان میدهد.
او در تصادف رانندگی در سن ۲۱ سالگی درگذشت.
در مهٔ ۲۰۰۲ گواهینامهٔ اولریش به دلیل رانندگی در حالت مستی گرفته شد. پس از مثبت شدن نمونهٔ خون او برای آمفتامین در ژوئیهٔ ۲۰۰۲ قرارداد اولریش با تیم تلکام خاتمه یافت و برای شش ماه محروم شد. او به دلیل مصدومیت زانو از ژانویه مسابقه ندادهبود و فدراسیون دوچرخهسواری آلمان پذیرفت که اولریش در تلاش نبوده تا از دارو برای بهبود عملکرد خود استفاده کند، بنابراین کمترین محرومیت را برای او در نظر گرفت.
بر اساس گزارش اداره راهور پلیس راهنمایی و رانندگی در سال ۹۳ حدود ۸۱ هزار تصادف که نزدیک به نیمی از کل تصادفات جادهای سال ۹۳ را شامل میشود ناشی از اشتباهات انسانی بود.
او در ۲۸ اکتبر ۱۹۴۹ با نام ویلیام بروس جنر و در مونت کیسکو نیویورک به دنیا آمد. او دو خواهر به نامهای لیسا و پام دارد و برادر کوچکترش برت، در یک حادثه رانندگی در سال ۱۹۷۶ فوت شد.
در این حالت دو راهبرد محض تعادل نش، هنگامی که هر دو به یکی از دو حالت رانندگی در سمت چپ یا در سمت راست را انتخاب کنند وجود دارد، اگر ما اعتراف راهبردهای مختلط که در آن راهبرد محض تعادل نش است به تصادف انتخاب شده (موضوع برای بعضی احتمالات ثابت)، سپس سه تعادل نش برای موارد مشابه وجود دارد: ما برای هر دو راهبرد محض را به ترتیب در نظر میگیریم که در آن احتمالات (۰٪،۱۰۰٪) برای بازیکن نخست، (۰٪،۱۰۰٪) برای بازیکن دو،(۱۰۰٪و۰٪) برای بازیکن نخست و (۱۰۰٪و۰٪) برای بازیکن دوم. یکی دیگر از احتمالاتی که برای هر بازیکن مشخص میکنیم (۵۰٪و۵۰٪) است.
باوئر در ۳ ژوئن ۱۹۵۸ بر اثر تصادف رانندگی در نوربورگرینگ در دور پس از پایان مسابقه در کلن درگذشت.
از باشگاههایی که در آن بازی کردهاست میتوان به دالاس ماوریکس و باشگاه بسکتبال المپیاکوس اشاره کرد. وی چندین بار به دلیل رانندگی در شرایط مستی از حضور در اتحادیه ملی بسکتبال محروم شد.
سازمان یونیسف در سال ۱۳۹۳ در همکاری مشترک با وزارت بهداشت و درمان ایران، در گزارش خود نرخ سوانح رانندگی در ایران را ۲۰ برابر میانگین جهانی اعلام کرد و نوشت هر ساله در ایران حدود ۲۸ هزار نفر قربانی تصادفات جادهای شده و ۳۰۰ هزار تن نیز دچار مصدومیت یا معلولیت میشوند. بر اساس این گزارش نرخ سوانح رانندگی در ایران ۲۰ برابر میانگین جهانی است و هر ساله در ایران حدود ۲۸ هزار نفر قربانی تصادفات جادهای شده و ۳۰۰ هزار تن نیز دچار مصدومیت یا معلولیت میشوند.
لوری برای مدتی با افسردگی بالینی دست و پنجه نرم کردهاست و روان درمانی را کماکان ادامه میدهد. او میگوید برای نخستین بار در سال ۹۶ در حالی متوجه وجود مشکلی در خود شد که در داربی تخریبی -به انگلیسی demolition derby- شرکت کرده بود. لوری میگوید متوجه شدم که رانندگی در میان مواد منفجره و دود و آتش نه مایه هیجان و نه مایه ترسم میشد، بلکه حوصلهام را سر میبرد. او در مصاحبهای گفته بود که «کسالت» واکنش مناسبی در مقابل ماشینهایی که در حال انفجارند، محسوب نمیشود.