ذ الین

معنی کلمه ذ الین در لغت نامه دهخدا

( ذآلین ) ذآلین. [ ذَ ] ( ع اِ ) ج ِ ذَئلان و ذؤلان.

معنی کلمه ذ الین در فرهنگ فارسی

( ذ آلین ) جمع ذئلان و جمع ذوئ لان .

جملاتی از کاربرد کلمه ذ الین

در همان سال، در تولید موزیک ویدیو تیم رایس و اندرو لوید بازی کرد، وبه رتبه ۳ رسید. اسکس به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین بازیگر اصلی، در واقع بالاتر از الین پیج که ظاهراً یک شبه با بازیگری در نمایش به دست آمد، بالاترین دست مزد را دریافت کرد. قرارداد وی مستلزم آن بود که فقط پنج ماه و نیم در این برنامه بماند که در طی آن، به‌طور غیرعادی و همان‌طور که اسکس پیش‌بینی کرده بود، نایجل پلنر، شاگرد او هرگز مجبور به اجرا نشد.
در نوامبر ۲۰۰۹ تایگر وودز با خودروی خود، نخست به یک شیر آتش‌نشانی کوبید و بعد منحرف شد و به درخت همسایه‌اش برخورد کرد. در پی این رخداد، آشکار شد که تایگر با زنان زیادی، از جمله با برخی از هنرپیشگان فیلم‌های پورنوگرافی مانند جاسلین جیمز آمیزش جنسی داشته است. تایگر وودز و الین در اوت ۲۰۱۰ به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند.
هلفر در روستایی دونالدا، آلبرتا، کانادا، در خانواده دنیس و الین هلفر متولد شد. او اصالتاً آلمانی، انگلیسی، سوئدی و نروژی دارد.
دل حق جویشان بر دشمن و دوست زآهن سخت تر وز موم الین
بسته‌های دبیان با الین می‌توانند به دیگر بسته‌ها یا برعکس تبدیل شوند، و با چک‌اینستال یا سازنده بسته دبیان از کد منبع ایجاد شوند.
کله‌پاک‌کن همچنین برای درونمایه‌های قوی جنسی مورد توجه واقع شده‌است. در اوایل فیلم لقاح دیده می‌شود؛ سپس هنری اسپنسر را شخصیتی می‌بینیم که از سکس می‌هراسد اما مجذوب آن است. حضور مکرر موجودات اسپرم‌مانند، از جمله بچه، در همه صحنه‌های جنسی فیلم دیده می‌شود. جذبهٔ نمایان «دختر همسایه‌ای» در زن داخل رادیاتور وقتی که در حین اجرای قطعه موسیقی‌اش با خشونت موجودات اسپرم‌مانند اسپنسر را له می‌کند و خشمگینانه به او خیره می‌شود، از بین می‌رود. دیوید جی اسکل[پانویس ۳] در کتابش نمایش هیولا: تاریخچه‌ای فرهنگی از ژانر وحشت[پانویس ۴] فیلم را این‌گونه توصیف می‌کند: «در این فیلم تولید مثل انسان همانند یک نمایش غریب فلاکت‌بار به تصویر کشیده شده؛ کاری که فقط مناسب افراد ملعون است.» اسکل همچنین به خصیصه‌ای متفاوت از زن داخل رادیاتور اشاره می‌کند و به او به این شکل می‌نگرد: «به‌شدت چشم‌انتظارِ ستایش و پسند یک مخاطب نادیده» مارک الین استوارت[پانویس ۵] در کتابش با نام دیوید لینچ رمزگشایی‌شده[پانویس ۶] زن داخل رادیاتور را ذهن ناهشیار اسپنسر می‌داند؛ تجلی‌ای از میل درونی هِنری برای کشتن فرزندش که پس از این کار او را در آغوش می‌گیرد؛ گویی برای اینکه که خیال هِنری را راحت کند که کار درستی انجام داده‌است.
الین دانیلسون-گامبوگی(۱۸۶۱–۱۹۱۹)
نیروگاه مشهد در سال ۱۳۴۳ رسماً تأسیس و در سال ۱۳۴۷ با دو واحد بخار الین، هر کدام به ظرفیت ۱۲٫۵ مگاوات، آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۶۱ به علت وقوع حادثه‌ای در واحد شمارهٔ یک الین، این واحد به علت واردآمدن خسارات عمده به توربین و ژنراتورش از مدار خارج شد. در سال ۱۳۶۳ ظرفیت تولید این نیروگاه به ۳۹۴ مگاوات رسید. واحد شمارهٔ دو الین تا سال ۱۳۷۵ در مدار قرار داشت اما بنا به بعضی ملاحظات این واحد نیز از تولید خارج شد.
در این فیلم جان درک در نقش حاجی‌بابا، الین استوارت در نقش پرنسس فوزیه، آماندا بلیک در نقش سرکرده ترکمن‌ها و توماس گومز در نقش عثمان‌آقا به ایفای نقش پرداخته‌اند.