دیرک دپ
جملاتی از کاربرد کلمه دیرک دپ
اما به گفتهٔ دیرک لیم Derek Lim و چیا هان-لئون Chia Han-Leon: «این شدایی نیست که فرهیختهای با دانش و فلسفهٔ مالر انگارهٔ دلوایانهٔ فاوست گوته، که بیش از آنکه پدیدهای دینی و ترسایی باشد زمینهای خاکی و انسانی دارد، را نادیده انگاشته باشد. از یک سوی، این را میدانیم که مالر آلما را به زن جاودانه Eternal-Feminine خویش میاندیشید و این سمفونی به او ارمغان شدهاست. این شداست که مالر در پی آن بود که فاوست گوته را وفادارانه برآفریند، اما با گرفتاریهایش تنها توانست دید خویشتن را یا برداشت خودرا از فرجامین دیدگاه نمایان کند. با در دید گرفتن همه چیز، افزودن آهنگ به نگرگاهٔ پایانی گوته، آن نگرگاه براستی زندگی میگیرد…».
اقدام تعیینکنندهٔ کوروش که سبب خشنودی کاهنان شد این بود که همهٔ بتهایی را که نبونعید بهزور به بابل آورده بود را به جاهای خود بازگرداند. پیامد دیگر تصرف بابل، بازگشت یهودیان تبعیدی در بابل، به میهن خود بود. در سال ۵۳۸ پیش از میلاد، کوروش اجازهٔ بازگشت این یهودیان به فلسطین را داد و شخصی بهنام «شش بازار» که رهبر یهودیان در اسارت بود را بهعنوان فرماندار منطقهٔ یهودیه منصوب کرد. همچنین دستور داد که معبد اورشلیم را بازسازی کنند: «در خصوص خانهٔ خدا در اورشلیم: معبد باید ساخته شود، به طول ۶۰ ارش و به بلندی ۶۰ آرش، با سه لایه از سنگهای مکعب و بر روی آن لایهای از دیرک. مخارج را خزانهٔ دربار سوریه پرداخت میکند. همچنین باید اشیای زرین و سیمین خانهٔ خدا را که نبوکدنصر از معبد اورشلیم برداشته و به بابل برده است، بازگردانده شود». و میثرَداته [مهرداد]، خزانهدار مادی کوروش در بابل، از سوی کوروش فرمان یافت تا ظروف و اشیای زرین و سیمین را که نبوکدنصر در سال ۵۸۷ پیش از میلاد از اورشلیم ربوده بود، تحویل دهد. تعداد این قطعات به بیش از پنج هزار عدد میرسیده است. احتمالاً انگیزهٔ کوروش از اسکان دوبارهٔ یهودیان در سرزمین اسرائیل، ایجاد یک ساتراپی (ایالت) حائل بین ایران و مصر بود اما نتیجهٔ آن، تجدید اسکان و نوسازی در اسرائیل شد. مدارک باستانشناختی بسیاری در دستاست که نشان میدهد پس از بازسازی معبد اورشلیم، یک رشته پایگاههای مرزی از خلیج ایسوس تا سواحل فلسطین، بازسازی و ایجاد شد و دژهایی بر سر راه مصر در صیدا و اورشلیم و دیگر شهرهای این منطقه ساخته شد تا پایگاه مناسبی برای حمله به مصر باشد.
آلبوم چندآهنگه Let Love Rain on Me، شامل نسخههای تک آهنگهای Classic Diamonds، موفقیت غیرمنتظرهای در اسپانیا بود، جایی که در جدول تکآهنگها به رتبهٔ هفتم رسید. در سال ۲۰۰۴، دورو با بازیگر دیرک باخ یک نسخه متال از آهنگ بده! بده! بده! را ضبط کرد و آن را به صورت زنده روی صحنهٔ در نمایش آلبوم ادای احترام به گروه آبا در تلویزیون آرتیال آلمان اجرا کرد.
او در دانشگاه هاروارد و در نزد دیرک استرویک دکترای تاریخ ریاضی خود را با تزی با نام «پرورش آغارین نطریه مجموعه کانتوری» بهدست آورد و سپس تا سال ۱۹۷۲ در همانجا به تدریس سرگرم بود و پس از آن به کالج لمان در نیویورک رفت و در سال ۱۹۷۷ در همانجا به درجه استادی تمام رسید. او همچنین استاد مهمان در دانشگاه نیویورک، کالج اوبرلین و دانشگاه کلمبیا و در سال ۱۹۷۸ عضو موسسه پژوهشهای پیشرفته بوده است. وی از سال ۱۹۷۸ به مدت ۱۰ سال ویراستار مجله هیستوریا ماتماتیکا و نیز رئیس کمیته جهانی تاریخ ریاضیات بود. وی همچنین دارای عضویت گوگنهایم بوده است.
در طول سالهای فعالیت خود، این گروه مجموعه ای از مبلمان ناسازگار را طراحی کرد. یکی از محبوبترین و شناختهشدهترین طرحهای آنها، تقسیمکنندهٔ اتاق «کارلتون» است، یک دیرک توتمیک که دارای انواع رنگهای روشن، اشکال جامد و فضای خالی است. خود ساختار با استفاده از ورقههای پلاستیکی ارزان ساخته شده است، اگر چه برای فروش توسط یک بازار لوکس طراحی شده است، و شامل یک سری مثلث متساوی الاضلاع، واقعی و ضمنی است.
پوشش نهایی با استفاده از خرپای چوبی و شیروانی اجرا شدهاست. در دو اتاق شرقی و غربی این ساختار، به سادهترین شکل ممکن اجرا شده، در ساختار میانی طی پنج مرحله انتقال نیرو، از دو عنصر قوسدار (مقعر و محدب) و برای ساخت هر یک از قوسها، از چهار قطعه متوالی و وصلههایی جانبی استفاده شدهاست. با توجه به استفاده از چوبهایی با ابعاد متغیر، معمولاً شکل هندسی بهدست آمده یکدست نبوده و بعضاً مجبور به استفاده از لقمههایی برای تسطیح زیرسازی شیروانیکوبی شدهاند. مهمترین عناصر سازهای در مجموعه میانی، یک دیرک قائم با قطر تقریبی ۱۸ الی ۲۰سانتیمتر است که به کمک تیرهای افقی، نیروهای وارده را به دیوارهای جانبی منتقل کرده، در ترازهای بالاتر، خود پذیرای عناصر ثقلی دیگر است. بخشی از این نیروها نیز به کمک ۶ عدد ستون کمکی در چهار کنج و میانه طولی دیوارها مهار میشوند.
در ژوئن ۲۰۱۱، دیرک وودرز به عنوان نماینده دائم بلژیک دراتحادیه اروپا جایگزین ژان دو رویی شد. از آنجا که بر اساس سیاست فلامینگ بلژیکی نمیتواست دو نماینده از جانب خود در اتحادیه اروپا داشته باشند، سئوس به عنوان مشاور ویژه هرمن ون رومپوی، رئیس شورای اروپا منصوب شد. این نقش بهطور مؤثری او را به «مرد دست راست فرانس ون دائل»، که رئیس دفتر کارکنان هرمن ون رومپوی بود تحمیل کرد. هنگامی که در سال ۲۰۱۲ اولیویه بل به عنوان مشاور ویژه و معاون دائمی بلژیک به عنوان جایگزین سئوس انتخاب شد. سئوس جایگزین دائل رهبری دفتر کارکنان هرمن ون رومپوی رئیس شورای اروپا را به دست گرفت.
مقالات اخیر بر اساس دادههای برتر، رابطه منفی بین نابرابری و رشد پیدا کردهاست. اندرو برگ و جاناتان اوستری از صندوق بینالمللی پول دریافتند که «نابرابری خالص پایین با رشد سریعتر و با دوام تر کنترل میشود و سطح توزیع مجدد را کنترل میکند». به همین ترتیب، دیرک هرزر و سباستین ولمر دریافتند که افزایش نابرابری در درآمد، رشد اقتصادی را کاهش میدهد.
هادسون در ماه مه ۱۹۶۵ وارد هیئت شد و پپارد در ژوئیه ۱۹۶۵ با هادسون با مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ دلار قراردادی امضا کرد. در ابتدا قرار بود لارنس هاروی نقش سرگرد کریگ را بازی کند، در حالی که در ابتدا نقش سرهنگ هارکر به دیرک بوگارد پیشنهاد شد، اما او نپذیرفت. کورمن به سراغ جان هیوستون رفت تا کسی که علاقهمند بود کارگردانی کند. با این حال، او ۵۰۰٫۰۰۰ دلار دستمزد میخواست و یونیورسال تمایلی به استفاده از کارگردان نداشت، زیرا فیلمهای اخیرش شکستهای تجاری داشتند. کار کارگردانی در نهایت به آرتور هیلر رسید.
دیرک نویتسکی ( آلمان) – بسکتبالسباستین فتل ( آلمان) – فرمول یک