خدمات مشتری رسان

معنی کلمه خدمات مشتری رسان در فرهنگستان زبان و ادب

{shopper's special service} [حمل ونقل درون شهری-جاده ای] خدماتی که در طی ساعات غیراوج برای بردن مسافران از مبدأ به مراکز خرید و برگرداندن آنها در نظر گرفته می شود

جملاتی از کاربرد کلمه خدمات مشتری رسان

راه‌های زیادی وجود دارد که به وسیله آنها مشتری می‌تواند با یک کسب و کار ارتباط برقرار کند. تعاملات از طریق مبادله مستقیم خدمات مشتری، وب سایت شرکت، محل خرید و بسته‌بندی یا عملکرد محصول. همه اینها به درک مصرف‌کننده از یک نام تجاری خاص کمک می‌کند. به عنوان مثال، نمای خدمات یک نقطه خرید مانند فروشگاه خرده فروشی می‌تواند بر درک کیفیت و خدمات از طریق نورپردازی و چیدمان یا سایر نقاط لمسی حسی، به عنوان مثال بو وغیره تأثیر بگذارد. خرده فروشان مد روز مانند Topshop یک فروشگاه داخلی سفید و نمای بیرونی دارند که به عنوان لوکس شناخته می‌شود. به همین ترتیب، قیمت بالاتر و بسته‌بندی Ferrero Rocher ممکن است پیچیدگی و کیفیت بهتر را نشان دهد. ظاهر بصری می‌تواند تأثیر بسزایی در تصمیم خرید داشته باشد، شرکت‌هایی مانند Coke a Cola و Pepsi یک یخچال رایگان به توزیع کنندگان ارائه می‌دهند تا نحوه نمایش محصولات را در زمان خرید کنترل کنند.
چت بات‌ها در سیستم‌های گفتگو برای اهداف مختلفی از جمله خدمات مشتری، مسیریابی درخواست یا جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌شوند. در حالی که برخی از برنامه‌های چت بات از فرآیندهای طبقه‌بندی کلمات گسترده، پردازشگرهای زبان طبیعی و هوش مصنوعی پیچیده استفاده می‌کنند، برخی دیگر به سادگی کلمات کلیدی عمومی را اسکن می‌کنند و با استفاده از عبارات رایج به دست آمده از یک کتابخانه یا پایگاه دادهُ مرتبط، پاسخ تولید می‌کنند.
خدمات کارتی، سامانه‌های بانکی، خدمات نوین، محاسبات، سامانه دریافت خدمات مشتریان حقوقی از جمله خدمات بانکداری الکترونیک هستند که هر کدام از این بخش‌ها نیز به صورت مجزا خدماتی را ارائه می‌دهند.
در سال ۲۰۳۳، انسان ها می توانند بعد از مرگ خود را در یک محیط مجازی "بارگذاری" کنند. نیتن که یک برنامه نویس است، در اثر تصادف می میرد و در برنامه بسیار گران لیک ویو بارگذاری می شود. اما خیلی زود می فهمد که کاملاً تحت کنترل دوست دختر زنده اش، اینگرید، قرار دارد. او سعی می کند با خوبی ها و بدی های آن بهشت دیجیتال کنار بیاید و با اپراتور خدمات مشتریان خود به نام نورا پیوندی برقرار می کند. نورا تحت فشار کارش است، پدرش به زودی می میرد و نمی‌خواهد بارگذاری شود و در کنار این مسائل، کم کم حسی نسبت به نیتن پیدا می کند. در گذر اتفاقاتی، او به این نتیجه می رسد که تصادف نیتن عمدی بوده و عده ای می خواسته اند او را بکشند.
کولت دو برادر کوچکتر از خود دارد. او تا شش سالگی در حومه‌شهر گلیب بزرگ شد، سپس در بلک‌تاون. پدرش، باب کولت، راننده کامیون بود و مادرش، جودی، نمایندهٔ خدمات مشتریان بود. کولت بعداً فهمید که پدرش باب به احتمالِ قوی نتیجهٔ رابطه غیر زناشویی مادربزرگش با ناو استوار یکم نیروی دریایی آمریکا بوده که طی و پس از جنگ جهانی دوم در استرالیا مستقر شده بود. مادربزرگش و شوهرش استنلی در حال طلاق بودند و آزمایش دی‌ان‌ای باب مشخص کرد که استنلی پدر بیولوژیکی او نیست. با وجود درخواست عمومی در آگوست ۲۰۱۵، نام پدربزرگ بیولوژیکی او مشخص نیست.
در پاییز ۲۰۰۸، دو مدیر مرکز تماس اورشلیم وظیفه نظارت بر افتتاح مرکز تماس جدید در تل آویو را بر عهده داشتند. مرکز تماس جدید در سال ۲۰۰۹ با نام CSWW ((Customer Service World-Wide)خدمات مشتری در سطح جهان) افتتاح شد و خدمات مشتری را بر عهده گرفت، در حالی که SCSM مستقر در اورشلیم کارهای زیرساختی و حسابداری شرکت‌ها را اداره می‌کرد.
اهمیت خدمات مشتری ممکن است با توجه به محصول یا خدمت، صنعت و مشتری متفاوت باشد. میزان موفقیت این‌گونه ساز و کارها به «داشتن کارکنانی که می‌توانند خود را با شخصیت مشتری تنظیم کنند» بستگی دارد. در مطالعاتی از پژوهشگران این زمینه بیان شده‌است که خدمات مشتری نقش مهمی در توانایی مؤسسه در کسب درآمد دارد.
کلی آدرسی کلاهبرداران را دریافت می‌کند: یک مرکز خدمات مشتریان که توسط میکی گارنت اداره می‌شود. کلی کارمندان را می‌ترساند و ساختمان را ویران می‌کند. گارنت به رئیس خود، مدیر فناوری درک دانفورث، اطلاع می‌دهد و گارنت را برای کشتن کلی می‌فرستد. درگیری شدیدی رخ می‌دهد که در آن کلی، مردان گارنت را می‌کشد و انگشتان گارنت را قطع می‌کند. گارنت در حالی که در یک پل توقف کرده بود با دانفورث تماس می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که کلی یک زنبوردار است. پس از تعقیب گارنت، کلی او را با یک کامیون از روی پل به سمت مرگ می‌کشاند و به دانفورث هشدار می‌دهد که به دنبال او می‌آید.
تولید ناب (به انگلیسی: Lean manufacturing) یک روش تولید است که هدف اصلی آن کاهش زمان در سیستم تولید و همچنین کاهش زمان پاسخگویی تامین‌کنندگان به مشتریان است. تولید ناب ارتباط نزدیکی با مفهوم دیگری به نام تولید به موقع (just-in-time manufacturing) دارد. تولید به موقع تلاش می‌کند تولید را با تقاضا موازنه کند؛ به این صورت که فقط برای کالاهایی که ثبت سفارش شده‌است عرضه انجام می‌دهد و بر روی راندمان و بهره‌وری و کاهش «ضایعات» تمرکز می‌کند. تولید ناب نیز رویکرد تولید به‌موقع را اتخاذ می‌کند و علاوه بر آن بر روی مواردی از قبیل کاهش زمان‌های چرخه، جریان مواد و ساخت با حذف بیشتر فعالیت‌هایی که هیچ ارزشی برای مشتری ایجاد نمی‌کنند، تمرکز می‌کند. تولید ناب افرادی که خارج از فرایند تولید، مانند بازاریابی و خدمات مشتری کار می‌کنند را نیز شامل می‌شود.
کار آن‌ها تماس گرفتن یا پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی است که بسته به سیاست سازمان‌ها برای برآورده کردن نیازهای مشتریان خود صورت صورت می‌پذیرد. نقش آن‌ها می‌تواند فروختن محصولات یا خدمات، ارائه خدمات مشتری، انجام تحقیقات بازار یا حتی پاسخ دادن به ایمیل‌ها و پیامک‌ها باشد.