بازی های پارااسیایی
معنی کلمه بازی های پارااسیایی در فرهنگستان زبان و ادب

بازی های پارااسیایی

معنی کلمه بازی های پارااسیایی در فرهنگستان زبان و ادب

بازی های پاراآسیایی
{Asian Para Games} [ورزش] بازی هایی که هر چهار سال یک بار و بعد از بازی های آسیایی برای ورزشکاران دارای معلولیت جسمی برگزار می شود متـ . بازی های آسیایی معلولان

معنی کلمه بازی های پارااسیایی در دانشنامه عمومی

بازی های پاراآسیایی. بازی های پاراآسیایی ( به انگلیسی: Asian Para Games ) یک رویداد چندورزشی است که هر چهارسال برای ورزشکارانی با معلولیت جسمی برگزار می شود. اولین دوره این رقابت ها سال ۲۰۱۰ به همراه شانزدهمین دوره از بازی های آسیایی در گوانگ ژو، چین برگزار شد.
معنی کلمه بازی های پارااسیایی در دانشنامه عمومی

جملاتی از کاربرد کلمه بازی های پارااسیایی

بازی های ورزشی نوروز ۲۰۲۲ به عنوان یک رویداد چندورزشی در سال ۲۰۲۲ برگزار شد.
قبل از فصل بازی های ۲۰۲۱-۲۲، باشگاه مزرعه آلانیا یک بار دیگر برای فینال دوم به نام آلانی-۲ ثبت شد.
زن گربه ای اغلب یکی از بهترین بازی های فایفر در نظر گرفته می شود ، حتی اگر او آن را یکی از ناراحت کننده ترین کارهای خود قلمداد می کرد ، به دلیل ناراحتی و مهار مهمی که هنگام پوشیدن لباس متحمل شده است. هنگامی که بازگشت بتمن در ژوئن ۱۹۹۲ اکران شد ، این اجرا باعث تحسین منتقدان و تحسین های فراوان شد و به طور مداوم به عنوان بزرگترین تصویر زن گربه‌ای در تمام دوران توسط منتقدان و طرفداران شناخته می شود.
از بازی های معروف وی می‌توان به بازی در سریال خانه کاغذی اشاره کرد. او در فصل سوم و چهارم و پنجم این سریال در نقش مارتین بروته «پالرمو» جلوی دوربین رفت. از دیگر فیلم ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به خاطرات موتورسیکلت، همان عشق، همان باران و تترو اشاره کرد.
در سال ۱۹۳۶ این ورزش در بازی های المپیک در برلین نشان داده شد، اما به عنوان یک رشته المپیک ندارد.
این باشگاه در حال حاضر در سوپر لیگ ۲ فوتبال یونان، سطح دوم سیستم لیگ فوتبال یونان، رقابت می کند و میزبان بازی های خانگی خود در استادیوم پانکریتیو، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مکان ورزشی شهر است.
این شرکت در نوامبر ۲۰۰۸ توسط پیتر بابیانو و پیتر بیلاتوویچ تأسیس شد. این شرکت بیشتر برای ساخت بازی های ترسناک مانند لایه‌های ترس و مدیوم شناخته می‌شود
این باشگاه با لقب گربه های سیاه نیز شناخته میشود این باشگاه بازی های خود را در استادیوم لایت تا سال ۱۹۹۷ انجام میداد سپس به استادیوم راکر پارک نقل مکان کردند تا ظرفیت اولیه استادیوم لایت که ۴۲۰۰۰ نفر بود که به ۴۹۰۰۰ نفر افزایش پیدا کند.
کبدی که با نام زو هم شناخته می‌شود، از محبوب‌ترین بازی های بومی ایرانی است. این بازی در دو گروه مدافع و مهاجم و در یک محوطه دو بخشی انجام می‌شود.در کبدی، انعطاف‌پذیری و سرعت عمل بسیار اهمیت دارد و هر کدام از گروه مهاجم و مدافع باید سعی کنند افراد گروه مقابل را از زمین خارج کنند و نفرات کلیدی را از دسته رقیب خود بگیرند. همچنین تعداد افراد مناسب برای شرکت در این بازی حداقل ۷ نفر است.