بارمن

معنی کلمه بارمن در لغت نامه دهخدا

بارمن. [ م ِ ]( اِخ ) نام شهری است به آلمان ، در ایالت رین از کشور پروس که در کنار نهر ووپر در مقابل شهر البرفلد واقع شده است و دارای 18700 تن جمعیت و مرکز بزرگ صنعتی میباشد. صنایعش عبارتند از منسوجات نخی ، قطیفه ، انواع نوارها و تهیه لوازم ماشینی. تجارت بین المللی دارد و در آغاز شهری کشاورزی بود و از قرن نوزدهم در راه پیشرفت صنعتی گام برداشته است. و رجوع به قاموس الاعلام ترکی ج 2 شود.

جملاتی از کاربرد کلمه بارمن

در طول فصل، کیلی کوئوکو، بازیگر شخصیت پنی، پس از سقوط از اسب و شکستگی پایش، در قسمت‌های ۵ و ۶ غایب بود. هنگام بازگشت به سریال، او نشان داده شد که به جای پیشخدمت در محل کار معمول خود، کارخانه کیک پنیر، به عنوان یک بارمن کار می کند تا آسیب خود را پنهان کند. در ژانویه ۲۰۱۱، تئوری بیگ بنگ برای سه فصل دیگر تمدید شد. تمدید آن تا فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ برای فصل پنجم، ششم و هفتم.
لین در فورت لودرلاد، فلوریدا متولد شد. لین در سن شش سالگی آموزش باله کلاسیک را آغاز کرد. پس از دبیرستان، او به کالج اجتماعی بروارد رفت و با مدرک کاردانی در رشته بازرگانی فارغ التحصیل شد. او به عنوان بارمن در یک بار به نام اتاق البو در ساحل فورت لادردیل کار می کرد.او همچنین در رستوران هوترز ، یک کتابفروشی بزرگسالان، و به عنوان یک رقصنده در کلوپ های استریپ در فلوریدا کار می کرد.
فیلم‌سازی به نام سم مندس ابتدا رایت را به فیلمنامه‌نویسی به‌نام کریستی ویلسون-کنز معرفی کرد؛ که با مندس فیلم‌نامه ۱۹۱۷ (۲۰۱۹) را نوشت. ویلسون-کنز به‌طور گذرا به رایت گفت «که او به مدت پنج سال به عنوان بارمن در رستوران توکان در سوهو کار کرده‌است و در گوشه ای، بالاتر از سان‌سِت استریپ در خیابان دِین زندگی می‌کند». در شب رأی‌گیری برگزیت در سال ۲۰۱۶ آنها در بارهای زیرزمین سوهو، به فردی به نام تریشا رسیدند؛ جایی که رایت داستان فیلم را برای او تعریف کرد.
فریدریش انگلس در تاریخ ۲۸ نوامبر سال ۱۸۲۰ در بارمن از توابع شهر ووپرتال آلمان زاده شد. پدرش مردی توانگر بود و کارخانهٔ نساجی داشت. انگلس دورهٔ دبیرستان را در ووپرتال گذراند. یک سال پیش از پایان تحصیلات، به خواست پدر مدرسه را رها کرد تا در شرکت او کارآموزی کند.
حدی عاشقانه ای سرکن بارمن غم ازدل جهان بردار
کوکتل روسی سیاه نخستین بار در سال ۱۹۴۹ پدیدار شد و به گوستاو تاپس، بارمن بلژیکی پیوند داده می شود که آن را در هتل متروپل در بروکسل به افتخار پرل مستا ، سفیر وقت ایالات متحده در لوکزامبورگ تشکیل نمود. این کوکتل اسم خود را مرهون استفاده از ودکا، یک روح عادی روسی، و سیاهی لیکور قهوه می باشد.