نیگرو

معنی کلمه نیگرو در لغت نامه دهخدا

نیگرو. ( اِخ ) دهی است از بخش شیب آب شهرستان زابل. در 12هزارگزی شمال غربی سه کوهه و 4هزارگزی غرب جاده زاهدان به زابل و در جلگه گرم معتدل هوایی واقع است و 1080 نفر سکنه دارد. آبش از رودخانه هیرمند، محصولش غلات و لبنیات و پنبه و شغل اهالی زراعت ، گله داری ، قالیچه ، کرباس و گلیم بافی است. ( از فرهنگ جغرافیائی ایران ج 8 ).

جملاتی از کاربرد کلمه نیگرو

رودریگو آهنگ را با تهیه کننده دنیل نیگرو نوشت. تیلور سویفت ، جک آنتونوف و سنت وینسنت نیز از آنجایی که آهنگ سوئیفت "تابستان ظالم " را در سال ۲۰۱۹ انتشار داد، اعتبار آهنگسازی دریافت کردند. "دژا وو" یک پاپ روانگردان ، پاپ راک ، پاپ هنری و ایندی پاپ می بیند که رودریگو از معشوق سابقش که رابطه متفاوتی را دنبال می کند ، درباره دژاوو خود بازجویی می کند ، وقتی رفتار او با علاقه و عشق جدید او چیزهایی را برمی انگیزد با رودریگو کار می کرد موزیک ویدیوی همراه در مالیبو ، کالیفرنیا تنظیم شده است و دوست دختر جدید سوژه را به تصویر می کشد که از همه سبک ها و عادات رودریگو تقلید می کند.
دانیل لئونارد نیگرو (متولد ۱۴ مه ۱۹۸۲) ترانه‌سرا و تهیه‌کننده آمریکایی است. وی خواننده پیشین و گیتاریست گروه مستقل راک به قد شیرها است. در کنار همکاران آریل رچتشاید و جاستین رایزن از موسیقی هوی دیوتی، نیگرو اخیراً برای کانن گری، کارلی ری جپسن، اسکای فریرا، امپراطورس، لوییس کپالدی، اولیویا رودریگو و دیگران نویسندگی و تهیه کنندگی کرده‌است. و او یک پروژه تک نفره بنام «بلوک» دارد.
دی ۲۷ اکتبر ۱۹۲۲ با نام روبی آن والاس در کلیولند، اوهایو به دنیا آمد. او دختر یک باربر قطار و یک معلم مدرسه بود و در محله هارلم نیویورک بزرگ شد.او به دانشکده هانتر در نیویورک رفت. او در ۱۹۴۱ به امریکن نیگرو تیه‌تر پیوست و سپس برای اولین بار در برادوی روی صحنه رفت.
«بی‌رحم» یکی از یازده آهنگ از اولین آلبوم اولیویا رودریگو ترش است. این آهنگ از این ایده که سال‌های نوجوانی بهترین سال‌ها هستند، خشمگین است و احساس ناامیدی نوجوانی را به اشتراک می‌گذارد. این توسط رودریگو و تهیه‌کننده آهنگ دن نیگرو نوشته شده‌است. این آهنگ به عنوان یک آهنگ پاپ پانک، پاپ راک، آلت راک، و گرانج با عناصری از راک مستقل و پانک توصیف شده‌است.