هنک

معنی کلمه هنک در لغت نامه دهخدا

هنک.[ هََ ن َ ] ( اِخ ) دهی است از بخش مرکزی شهرستان کرمان. دارای 125 تن سکنه ، آب آن از قنات و محصول عمده اش غله و حبوب است. ( از فرهنگ جغرافیایی ایران ج 8 ).

جملاتی از کاربرد کلمه هنک

مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۶ با او ترتیب داده شد که گیلمور در این مصاحبه پیرامون سبک گیتارنوازی‌اش گفت: «انگشت‌های [من] صدای مشخصی تولید می‌کنند… [آن‌ها] خیلی سریع نیستند، اما فکر می‌کنم که به سرعت تشخیص می‌دهم… نوعی که ملودیها را می‌نوازم با چیزهایی مثل هنک ماروین و شدووز در ارتباط است».
بوترسه به دنبال کودتا علیه هنک آرون، نخست‌وزیر آن هنگام سورینام در سال ۱۹۸۰ برای نخستین بار قدرت را در دست گرفت. او پس از رسیدن به مقام فرماندهی ارتش تا هنگام کناره‌گیری از قدرت در سال ۱۹۸۷ رهبر کشور بود. او پس از مدت کوتاهی دوباره پس از کودتای خونین در سال ۱۹۹۱ قدرت را در دست گرفت.
از بازیگران این فیلم می‌توان به جیسون بغه در نقش گروهبان هنک وویت و جاون سدا در نقش کارآگاه آنتونیو داوسون اشاره کرد. بازیگران تانیا ریموند، کلی بلاتز، اسکات ایستوود، و ملیسا سیجمیلر نیز بازیگرانی هستند که از همان ابتدا در این سریال حضور داشتند.
جک اوون متولد شد در بوفالو، نیویورک، از مادر نورما و پدر گلن اوون. او در مصاحبه‌ای گفت که پدرش گاهی اوقات با گیتار آکوستیک خود به نواختن پخشی از آهنگ‌های کلاسیک سبک کانتری که توسط هنک ویلیامز و هنرمندان دیگر ساخته شده بود می‌پرداخت. او می‌گوید من بیشتر از "حرف‌های اوون" الهام می‌گیرم.
جسی عکس بشکه ای پر از پول را برای والت می‌فرستد و ادعا می‌کند که ثروت والت را پیدا کرده‌است و تهدید می‌کند که اگر تماس تمام شود همه آن را می‌سوزاند. والت دیوانه وار به سمت محل هجوم می‌آورد. در طول گفتگوی داغ، والت اعتراف می‌کند که براک را مسموم کرده‌است، اما می‌گوید که او زنده ماندن او را تضمین کرده‌است و تمام قتل‌هایی که انجام داده نیز برای محافظت از جسی انجام شده‌است. والت به محل بیابانی می‌رسد که پولش در آنجا دفن شده‌است اما هیچ‌کس را آنجا نمی‌یابد. سپس ماشین دیگری را می‌بیند که جسی را حمل می‌کند و مخفی می‌شود و معتقد است جسی قصد دارد او را بکشد. او با جک تماس می‌گیرد و مختصات ثروت مدفون خود را به برادری می‌دهد، اما وقتی می‌بیند که هنک و گومز با جسی هستند، آن را لغو می‌کند.
این اصطلاح آهنگسازان را در موسیقی راک، مردمی و پاپ مانند هنک ویلیامز و بادی هالی توصیف می‌کند. استفاده از آن از دههٔ ۱۹۶۰ میلادی رواج یافت.
ماری شریدر (با بازی بتسی براندت)، همسر هنک و خواهر اسکایلر است.
در ژوئن ۲۰۱۴ اعلام شد که هیدلستون نقش خواننده موسیقی کانتری، به نام هنک ویلیامز را در فیلم من نور را دیدم، ایفا خواهد کرد. این فیلم به کارگردانی مارک آبراهام ساخته شد و اولین بار در بخش ارائه‌های ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. این فیلم در ۲۵ مارس ۲۰۱۶ توسط سونی پیکچرز کلاسیک منتشر شد. در حالی که این فیلم مورد استقبال خوبی قرار نگرفت، منتقدان عملکرد هیدلستون را بسیار ستودند. استفانی زاکارک از مجله تایم او را «باشکوه» خواند و افزود که «او به بزرگی ویلیامز احترام می‌گذارد اما فراتر از او دست و پا می‌زند.»
در دوران دانشگاه، بیور با دانشجویی بنام دبی یانگ در آگوست ۱۹۷۳ ازدواج کرد ولی ۴ ماه بعد جدا شدند و در ۱۹۷۶ طلاق گرفتند. تا چندین سال بعد از آمدن به کالیفرنیا، با هنک وردن بازیگر هم‌خانه بود. در سال ۱۹۸۹، بعد از ۴ سال دوستی، بیور با سیسیلی آدامز بازیگر ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۱ صاحب دختری بنام مدلین شدند. اما در ۳ مارس ۲۰۰۴، سیسیلی در اثر سرطان ریه فوت کرد.
والت سعی می‌کند متیلامین را پنهان کند، اما مایک این حرکت را پیش‌بینی می‌کند و والت را در دفاتر وامونوس پست مهار می‌کند. مایک و سال گودمن با هنک شریدر و استیو گومز در دی‌ای‌اِی ملاقات می‌کنند تا به آن‌ها توصیه کنند که مایک دستوری برای جلوگیری از نظارت مداوم آنها از او دریافت کرده است. در همین حال، والت از محدودیت‌های خود رها می‌شود و قبل از بازگشت مایک، متیلامین را پنهان می‌کند. وقتی مایک از راه می‌رسد، والت را تهدید به کشتن می‌کند، اما جسی حرفش را قطع می‌کند و می‌گوید والت قصد دارد پول هر سه آنها را بگیرد.