بد نیست این را بدانید که جمعآوری اطلاعات به وسیلهٔ شخص سوم شاید کار امنی نباشد. کشورها، ارائه دهندگان خدمات و شبکههای خصوصی ممکن است در چشم آنها ظاهر شوند. تمام این روشهایی که گفته شد و یک سری روشهای دیگر که نام برده نشدند، یک مشکل مرکزی دارند و آن میتوانند در برابر دستکاری شدن آسیبپذیر شوند. به این معنی که بسیار نا امن هستند (به دلایل منطقی مدلهای امنیتی). تمام این نظریههایی که در این نوشته بیان تئوری هستند برای اطلاعات بیشتر میتوانید به نوشته زیر بروید.
دگر زاده ی قیس نا پاک زاد که خود عمرو بد نام آن بد نهاد
طوطیان نظم کلام و بلبلان زیر نوا جز به یاد مجلست نا داده و ننواخته
در دیده همت امل بخشت نا یافته کاینات هیچ امکان
بگذار که در پرده بود راز مشایخ تا باز بماند بجهان نا موالات
الهی تو آنی که از بنده نا سزا بینی و به عقوبت نشتابی، از بنده کفر می شنوی و نعمت از او باز نگیری و توبت و انابت بر او عرصه کنی و به پیغام و خطاب خود او را باز خوانی و اگر باز آمد او را وعدهٔ مغفرت دهی پس چون با دشمن بد کردار چنینی با دوستان نیکو کار چونی ؟
به عبارت سادهتر، این برهان فرض را بر آن میگذارد که میان اشیای طبیعی (مثل چشم) و اشیای مصنوعی (مثل ساعت)، شباهت حائز اهمیت و معناداری هست و این در حالیست که مشخص نیست که چشم آدمی از هر وجه مهمی شبیه ساعت باشد. در حالی که اساس قیاس بر این فرض است که میان طرفین مقایسه شباهت چشمگیری هست. اگر این شباهت کمرنگ یا ضعیف باشد، نتایجی هم که بر بنیاد این مقایسه گرفته میشود، به همان نسبت سست و ضعیف خواهد بود. بهطور خلاصه هیوم ایده نیاز اشیای منظم طبیعی به طراح و خالق مدبر را نه پیوندی منطقی؛ بلکه صرفاً تعمیمی نا به جا از روابط میان انسان و مصنوعاتش میدانست.
ز خود فارغ شوی گر آتش عشق فتد بر بنگه عقل تو نا گه
دیدۀ ملکست ما نا در بیاض او سواد مشرب عذبست و بر وی از امانی از دحام
آمیختن آفتی ست در گوشه نشین وز نا اهلان تمام دامن درکش
شهر تاریخی سیه نا و تپه های زیبای وال دورچا ، مهمترین جاذبههای گردشگری آن هستند.
حجم سکوی پرتاب است، و ظرفیتِ دور جهانهای نا پیدای شعر.
آنچه میتواند زمینه هرج و مرج و نا امنی را فراهم کند کمبود معارف کلامی در مراکز فرهنگی حوزه و دانشگاه از یک سو و دسیسه استکبار جهانی و فتنه صهیونیسم بینالملل و برخی از غارتگران سیاسی از سوی دیگر است.
جهان بعهد تو نا ایمن از سپهر شده فلک بدور تو تا بر جهان وفا کرده
این همان درک نا صحیح و نا درست از عشق را در شخصیت اسکارلت نشان میدهد. شخصیتی که علیرغم شیفتگی بسیار بالا، عشق را تجربه نمیکند. هر چند که عشق اسکارلت به اشلی یک محرکهٔ داستانی است اما مهمترین و دردناکترین نتیجه علاقه اسکارلت به اشلی این است که باعث میشود او به عشق و حمایتی که رت باتلر در طول سالها نثارش میکند، پی نبرد. همین عشق باعث میشود که متوجه میزان شباهت خودش با رت نشود. او هم چنین متنفر است از این که رت میتواند به تک تک افکار و اعمال او پی ببرد و در برابر او نمیتواند هیچ نقشه و حربه ای به کار ببرد.
نباشد یک نفس بی امر آن شاه ز نا فرمانیش استغفرالله
عمو خسرو (که بازیگر آن همان مهران غفوریان است) پیرمردی است که با وجود زرنگی ظاهری، شخصی ساده دل بوده و علاقه زیادی به هژیرها دارد. وی که به دلیل کهولت سن از بیان بعضی واژهها ناتوان است در جملات خود از کلمات نا مفهوم که اکثریت قریب به اتفاق آنها با "پ" همراه است (مانند "نَپَر" یا "تیر تَپَر") استفاده میکند. وی به همراه دوست خود سهراب محمودی (یا به قول خودش، «سهراپ محموتی»)، به تهیه و تراش سنگ مقبره اشتغال داشته و مایحتاج زندگی خود را از این راه تأمین میکند.
در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در دیداری بسیار نزدیک به رضا کایالپ عنوان دار چند دوره جهان و المپیک کشتی را ۵ بر ۳ باخت. پس از راهیابی کایالپ به فینال میرزازاده در شانس مجدد ابتدا ادوارد پوپ کشتیگیر عنوان دار جهان و مطرح آلمانی را که در المپیک ریو به مقام پنجم رسیده بود شکست داد و سپس در دیدار ردهبندی در مقابل چنرسنکی قهرمان اروپا با وجود نا داوری با نتیجه ۲ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال ارزشمند مسابقات سیزم (نظامیان جهان) را بر گردن آویخت.
«پوستی بسیار کمرنگ، موهای صاف و بلند قهوهای پررنگ، با چشمانی شکلاتی. صورت او قلبی شکل است و پیشانی پهنی دارد. چشمانش درشت و باز و گونههایش برجستهاند. همچنین بینی او باریک و فکش کوچک است و چانهای تیز دارد. لبهایش کمی نا موزوناند؛ برای فک کوچک او زیادی بزرگاند. ابروانش از موهای وی پررنگتر است و بیشتر از آنکه کمانی باشد، صاف و خطی است. قد او ۴ فوت و ۵ اینچ میباشد؛ لاغر است و به هیچ عنوان هیکل نیست، و ۱۱۵ پوند وزن دارد. ناخنهایش همیشه ریشه ریشهاست، چون جویدن آنها از عادات عصبی اوست.»