مجددا

معنی کلمه مجددا در لغت نامه دهخدا

( مجدداً ) مجدداً. [ م ُج َدْ دَ دَن ْ ] ( ع ق ) از سر نو. ( آنندراج ). دوباره و بار دیگر و از نو و از سر نو و باز. ( ناظم الاطباء ): اسماعیل خان و سرکردگان مجدداً برای ملاقات شاهزاده رفته... ( مجمل التواریخ گلستانه ص 208 ).

معنی کلمه مجددا در فرهنگ معین

( مجدداً ) (مُ جَ دَ دَ نْ ) [ ع . ] (ق . ) از نو، از سر نو.

معنی کلمه مجددا در فرهنگ عمید

از نو، دوباره.

معنی کلمه مجددا در فرهنگ فارسی

از نواز سر نو : اسمعیل خان و سرکردگان مجددا برای ملاقات شاهزاده رفته ...

جملاتی از کاربرد کلمه مجددا

در سال ۱۹۴۹ این باشگاه برای اولین بار در دسته دوم قهرمانی پائولیستا بازی کرد. در سال ۱۹۶۵ براگانتینو برای اولین بار به دسته اول قهرمانی پائولیستا ارتقا یافت. با این حال، در سال ۱۹۶۶، مجددا باشگاه به دسته دوم قهرمانی پائولیستا سقوط کرد.
وی ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ با عقد قراردادی ۳ ساله به تراکتور پیوست. وی اولین گل خود را برای این تیم در دومین بازی خود با پیراهن تراکتور در مقابل پیکان به ثمر رساند. وی پس از یک فصل حضور در این تیم قرارداد خود را فسخ کرد اما مجددا با تراکتور به توافق رسید و در این تیم تبریزی ماندگار شد و قرارداد خودرا به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.
در سال ۱۳۸۸ با انصراف سپاه قدس گیلان از تیمداری حرفه ای تیم سپیدرود رشت مجددا به هیات فوتیال استان گیلان واگذار گردید.
کوپه آموزش رسمی اندکی دیده بود و یک موقعیت تدریس میدانی را نیز رد کرد. او به طور منظم به غرب آمریکا سفر می‌کرد و در دهه‌های 1870 و 1880 به‌عنوان عضوی از تیم‌های سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده به کاوش پرداخت. نزاع شخصی بین کوپه و اوتنیل چارلز مارشِ دیرینه شناس به رقابت شدیدی در فسیل‌یابی میان این دو منجر شد که امروزه از آن به عنوان جنگ‌های استخوانی شود. ثروت کوپه پس از سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثمر در حوزه معدن در دهه 1880 به شدت کاهش یافت و در نتیجه مجبور شد بخش بزرگی از فسیل‌های خود را به فروش برساند. او پیش از مرگش در تاریخ 12 آوریل 1897 توانست مجددا زندگی حرفه‌ای خود را احیا کند.
در روز ۱۹ دی ماه ۱۳۹۴ روزنامه بامداد به صاحب امتیازی مؤسسه فرهنگی امام جعفر صادق و با مدیر مسئولی محمدرضا تقوی فرد مجددا روی پیشخوان قرار گرفت.
گربه دم‌کوتاه حیوانی پگاه‌رو است و بیشتر در زمان گرگ و میش فعالیت می‌کند. از سه ساعت قبل از غروب آفتاب تا حدود نیمه شب و مجددا قبل از طلوع آفتاب تا سه ساعت پس از آن در حرکت است. هر شب، از 3 تا 11 کیلومتر در طول مسیر معمول خود حرکت می‌کند. این رفتار ممکن است بسته به فصل تغییر کند چرا که گربه‌های دم‌کوتاه در پاییز و زمستان در پاسخ به فعالیت طعمه‌های خود به هوای سرد بیشتر در طول روز فعالیت می‌کنند.
پس از چند فصل باز هم ساروی ها نام تیم شهر خود را تغییر داده و با نام راه ساری در لیگ برتر حاضر شدند، و اما پس از چندین فصل و با عدم حمایت مالی از سوی راه و ترابری استان ، مجددا نام این تیم از راه، به شهروندتغییر نام یافت. در تمامی این سال ها خیلی ها در این تیم آمدند و رفتند و جابجایی های فراوانی صورت گرفت اما تنها شخصی که هنوز سرجای خود باقی مانده، سعیدنجاریان مدیرعامل این تیم بود و پس از مهدی نعمتی در سال های بعد مربیانی چون علی رعدی، مصطفی آذری،جابرکیان نژاد،محمدرضاحیدریان،سعیدبسطامی،ناصرصالح،مسعودنجاریان و سیدمهدی ابطحی به ترتیب بر روی نیمکت این تیم پرطرفدار نشستند.
برای شستشوی دانه‌های نیترات اوره، از نا خالصی، مجددا مقداری آب را روی آن می‌ریزیم. مقدار آب نباید زیاد باشد و بیشتر از دو بار نیترات اوره را با آب شستشو ندهید، زیرا آب، نیترات اوره را در خود حل می‌کند و نیترات اوره به هدر می‌رود.
این باشگاه که با انتقال امتیاز باشگاه تهرانی به شهر گرگان تاسیس شده بود، سال ۸۷ بود که به دنبال انتقال تیم‌های فوتبال از تهران به شهرستان‌ها، تیم صنایع اتکای تهران به‌عنوان هدیه دولت به گلستان انتقال یافت تا این استان برای نخستین بار حضور در لیگ یک و سطح دوم فوتبال کشور را تجربه کند. این تیم بعد از پنج فصل حضور در لیگ یک سقوط کرد، اما با قهرمانی در لیگ دو مجددا به لیگ یک بازگشت. مشکلات مالی و نبود زیرساخت‌های لازم در گلستان باعث و بانی از دست دادن شور و شوق مردم گرگان شد. با این میزان بدهی که اتکا با آن مواجه بود، به نظر نمی‌رسید اسپانسری حاضر به پرداخت آن شود و نماینده فوتبال گلستان پله‌پله به پایین رفت تا منحل شود.