گاث

معنی کلمه گاث در لغت نامه دهخدا

گاث. ( اِ ) همان گاه است که به پارسی کنونی بمعنی تخت نامیده میشود. ( ایران باستان ص 1584 ) و رجوع به گاس شود.

معنی کلمه گاث در فرهنگ فارسی

گاه تخت

جملاتی از کاربرد کلمه گاث

گاث برای به تصویر کشیدن پرل سالخورده آرایش مصنوعی گسترده‌ای انجام داد. گاث در توصیف تجربه‌اش گفت: «۱۰ ساعتِ تمام روی صندلی گریم بودم، و بعد می‌رفتم و یک روز ۱۲ ساعته سر صحنه فیلم‌برداری می‌کردم و آرایشگر، سارا روبانو، که خارق‌العاده بود، مدام می‌رفت و مرا گریم می‌کرد و مطمئن می‌شد که همه چیز مثل لنزهای چشم و غیره به درستی انجام شده‌است.»
فیلم سومی از این سری با عنوان ماکسین، به‌عنوان دنبالهٔ مستقیم بر ایکس با بازی گاث در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.
در مارس ۲۰۲۲، فاش شد که یک فیلم پیش‌درآمد با عنوان پرل پشت سر هم با فیلم اول فیلم‌برداری شده‌است. تصویربرداری فیلم به نویسندگی و کارگردانی تی وست، در نیوزلند انجام شد و پس از اعلام رسمی در مرحلهٔ پس‌تولید بود، که گاث نقش خود را به‌عنوان پرلِ جوان‌تر تکرار می‌کند. ای۲۴ این پروژه را تولید کرد که جاکوب جافکه، هریسون کریس و کوین تورن به عنوان تهیه‌کننده و وست، گاث، مسکودی و سام لوینسون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت کردند. همچنین یک پیش‌نمایش مخفیانه در صحنه پس از تیتراژ ایکس برای نسخه‌های آمریکای شمالی نشان داده شد. پرل در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ حدود شش ماه پس از ایکس در ایالات متحده منتشر شد.