همینک

معنی کلمه همینک در فرهنگ عمید

هم اینک، هم اکنون.

معنی کلمه همینک در فرهنگ فارسی

هم انیک هم اکنون همین دم .

جملاتی از کاربرد کلمه همینک

یکی از قدیمی‌ترین آثار در این رابطه، کتاب الادوار منسوب به فارابی است که همینک در کتابخانهٔ احمد تیمور نگهداری می‌شود. با این حال توسط کسانی که زندگی‌نامهٔ فارابی را نوشته‌اند با این نام نقل نشده‌است.
انجمن بین‌المللی مطالعات درد، یک انجمن علمی بین‌المللی با محوریت و هدف پژوهش، آموزش، و سیاستگزاری برای فهم ماهیت، پیشگیری و درمان درد است. این انجمن در سال ۱۹۷۳ به رهبری جان بونیکا شکل گرفت. دبیرخانه این انجمن پیشتر در سیاتل، واشینگتن بوده ولی اینک در واشینگتن واقع شده‌است. انجمن همینک نشر مجلات علمی را در دستور کار دارد و بیش از ۷۲۰۰ عضو از ۱۳۳ کشور جهان دارد. پشتیبانی از ۲۰ گروه موضوعی ویژه که اعضای آن‌ها می‌توانند در موضوع تخصصی پژوهشی یا عملیاتی به شبکه بپیوندند و به تبادل ایده و همکاری بپردازند از دیگر فعالیت‌های انجمن بین‌المللی مطالعات درد است.
پاتریک بابومیان (ارمنی: Պատրիկ Բաբումյան متولد ۱ ژوئیه ۱۹۷۹ در آبادان) رقابت‌کننده قوی‌ترین مرد، ورزشکار قدرتی و بدن‌ساز سابق اهل آلمان است. وی از سال ۲۰۰۵، گیاهخوار بوده و همینک به عنوان چهره فعال جدید بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در برابر حیوانات در تبلیغ گیاهخواری شناخته می‌شود.
انتشارات عطایی برای گسترش و بهره گیری از امکانات بخش خصوصی، امتیازش به موسسه فرهنگی امید اخباراتی منتقل شده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بخش های این موسسه فرهنگی امید اخباراتی مشغول به فعالیت است. پس از این انتقال، نام انتشارات به صورت غیررسمی به «انتشارات عطامید» تغییر یافت. همینک بهروز عطایی، یکی از فرزندان احمد عطایی، مسئول اجرایی انتشارات است.