مارگریت

مارگریت

معنی کلمه مارگریت در فرهنگ عمید

گل مینا، گل مروارید.

معنی کلمه مارگریت در فرهنگ اسم ها

اسم: مارگریت (دختر) (فرانسوی) (گل) (تلفظ: margerit) (فارسی: مارگریت) (انگلیسی: margerit)
معنی: گلی زیبا به رنگ سفید

معنی کلمه مارگریت در دانشنامه عمومی

مارگریت (فیلم ۲۰۱۵). مارگریت ( انگلیسی: Marguerite ) فیلمی به کارگردانی زاویر جیانولی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم در بخش مسابقه هفتاد و دومین جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد.

معنی کلمه مارگریت در دانشنامه آزاد فارسی

مارْگریت (marguerite)
مارْگریت
گیاهی اروپایی، متعلق به تیره گل کاسنی (مرکبیان)، دارای بوته های چندساله ای با نام علمی Leucanthemum vulgare. این گیاه گل های سفیدی شبیه به مینا دارد. همچنین، یکی از انواع گیاهان کاشتنی گل داوودی (Chrysanthemum)، نیز مارگریت نامیده می شود. این نام همچنین به یکی از گونه های بابونه با نام علمی A. tinctoria نیز اطلاق می شود.

جملاتی از کاربرد کلمه مارگریت

اگرچه زبان‌های محلی عمدتاً توسط مردم عادی به کار برده می‌شدند، می‌توان در میان اشراف نیز مشاهده کرد نوشته‌هایی را که هم به لاتین و هم به این زبان‌های منطقه‌ای نگاشته شده‌اند؛ این مورد به ویژه در سده سیزدهم میلادی و در نوشته‌های مارگریت دوئن دیده می‌شود.
در انتهای تاریخ۱۹۰۹، وقت برگشتن از سفر به آمریکا با یک کشتی ترانس آتلانتیک، با مارگریت گانتیه لیگت که درتاریخ ۱۵ اکتبر ۱۸۹۱ در کانزاس سیتی، میسوری متولدشد، ملاقات نمود. وی به همراه خواهرش، بازیگر، جین گانتیه به اروپا سفر می‌کرد تا آموزش موسیقی خود را به عنوان خواننده اپرا کامل نماید. بعداز یک عاشقانه کوتاه در دریا، آنان به لندن سفر نمودند، جایی که در ۱۴ دسامبر ۱۹۰۹ ازدواج کردند قبل از سفر به برلین جایی که او تحصیلات خود را به پایان رساند.
وی پس از مارگریت به پادشاهی اتحاد کالمار رسید
باغ دکتر گاشه در اوور و مارگریت گاشه در باغ هر دو در سال ۱۸۹۰توسط ونسان ون گوگ در باغ‌های پزشک هومئوپات پل گاشه کشیده شد. هر دو نقاشی در موزه اورسی نگهداری می شوند.