شخصی سازی
جملاتی از کاربرد کلمه شخصی سازی
استفاده از بسته بندی شخصی سازی شده، به ویژه در صنایعی مانند مد و لوازم زیبایی، محصولات الکترونیکی، محصولات غذایی با برندهای معروف و محصولات فاخر، کاربرد بیشتری دارد. طراحی زیبا، استفاده از متریالهای با کیفیت، جزئیات دقیق به مشتریان احساس لذت و ارتباط عاطفی بیشتری با برند ارائه میدهد.
برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ فوتبال، تک تک توپها در یورو ۲۰۰۴ برای هر بازی شخصی سازی شد. توپهای روتیرو نام تیمهای مسابقه، تاریخ، نام ورزشگاه و طول و عرض جغرافیایی نقطه مرکز زمین را بر روی خود نقش کرده بودند. این اولین توپی بود که یک تکنیک نوآورانه تولید پیوند حرارتی را که توسط آدیداس توسعه یافتهبود، به نمایش آورد. آدیداس ۲۳۰۰ توپ برای بازیها و جلسات تمرینی برای این تورنمنت تأمین میکرد.