رتبه بندی

معنی کلمه رتبه بندی در فرهنگستان زبان و ادب

{ranking} [عمومی] عملی که ازطریق آن مرتبۀ فرد یا چیز یا گروهی در مقایسه با بقیه مشخص می شود

جملاتی از کاربرد کلمه رتبه بندی

در ابتدا قرار بود این کانال در 19 ژانویه 2018 راه اندازی شود، به دلیل پایین بودن رتبه بندی جایگزین ایکس‌تی‌وی‌ان شد. به دلیل تأخیر، پرتاب در تاریخ 26 ژانویه 2018 انجام شد.
در اوایل دهه ۱۹۵۰، میلوناریوس تیمی به نام بالت آزول تشکیل داد که توسط چندین متخصص آمریکای جنوبی و اروپایی به عنوان بهترین تیم در جهان شناخته می‌شد. این تیم در فهرستی در مورد بهترین باشگاه‌های فوتبال جهان در تمام دوران که توسط رسانه‌های مهم ورزشی بین‌المللی توضیح داده شده است، گنجانده شده است، و تنها تیم کلمبیایی حاضر در آنها است. همچنین به عنوان چهارمین باشگاه برتر کلمبیایی قرن بیستم و نهمین باشگاه برتر کلمبیایی تاکنون در قرن بیست و یکم رتبه بندی شده است. میلوناریوس همچنین به عنوان سومین تیم برتر کلمبیا در مسابقات باشگاهی کونمبول شناخته می‌شود و در رده بندی رسمی باشگاهی جام لیبرتادورس در رتبه ۵۱ قرار دارد.
در سال ۲۰۰۹ در رتبه بندی مجله فورچون، شرکت هس در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰، در رتبه ۵۵ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت.
بابل یکی از شهرهای مهم شمال کشور از جنبه های تجاری، سیاسی، فرهنگی، درمانی، کشاورزی و دانشگاهی است. بابل دارای پیشینه‌ای قابل توجه می‌باشد، در گذشته به دلیل تجارت و عبور و مرور تاجران و بازرگانان در این شهر، آن را بارفروش می‌خواندند. بابل دارای ۲۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی است که مهم‌ترین دانشگاه این شهر دانشگاه صنعتی نوشیروانی از برترین دانشگاه های ایران در رتبه بندی موسسه بین المللی تایمز می باشد. همچنین بابل اولین شهر شمال کشور است که دانشگاه علوم پزشکی سراسری در آن تأسیس شد.
به ترتیب روش های رتبه بندی مورد انتظار و پیشنهادی یک پایگاه داده باشند، کران پایین میانگین دقت روش
ماری در ۷ اکتبر اولین مسابقه تلویزیونی خود را داشت. او با جوجو و ناتالیا توانست آلیشا فاکس، آکسانا و رزا مندز را شکست دهد. او در ۴ نوامبر با دوقلوهای بلا در برابر ای جی، آکسانا و تأمینا اسنوکا قرار گرفت و برد. توتال دیواز توانستند دیواهای حقیقی (آلیشا فاکس، آکسانا، ای جی، کیتلین، رزا مندز، تأمینا اسنوکا و سامر رائی) را شکست دهند. در ژانویه ۲۰۱۴، خبرنامه مشعل کشتی حرفه ای رتبه بندی از کشتی گیران بخش اصلی کمپانی منتشر کرد که ماری در رتبه آخر بخش دیواها قرار داشت و تنها رزا مندز از او پایین تر بود.
عنصر دارد. هر عنصر حاوی یک پرس و جو و روش رتبه بندی مربوطه است.
مورد نیاز است که هر پرس و جو و عنصر پایگاه داده را به فضای ویژگی مورد نیاز متناظر کند. سپس هر نقطه در فضای ویژگی با روش رتبه بندی با رتبه خاصی برچسب گذاری می شود.
آزمون‌های استعداد یکی از چندین روش برای تعیین اینکه آیا و تا چه حد یک فرد دارای شرایط لازم برای برآوردن شرایط ورود به یک مسیر تحصیلی است (به عنوان مثال به عنوان مثال تغییر به مدرسه عالی)، برای انجام یک فعالیت (به عنوان مثال مناسب بودن برای پست‌های مدیریتی) یا از یک اقدام آموزشی بیشتر (به عنوان مثال یک دوره علوم کامپیوتر). آنها همچنین برای رتبه‌بندی افراد بر اساس شایستگی آنها ("فرایند رتبه بندی رقابتی") به منظور فعال کردن یک انتخاب (به عنوان مثال پذیرش مبتنی بر ظرفیت بر اساس استعداد تحصیل پزشکی).
سیستم‌های ارزش تغذیه‌ای روش رتبه بندی محصولات مواد غذایی و ارزش تغذیه‌ای مواد غذایی را به شیوه‌ای ساده به مخاطبان توضیح می‌دهد.