تورنت
معنی کلمه تورنت در دانشنامه عمومی

تورنت

معنی کلمه تورنت در دانشنامه عمومی

تورنت (والنسیا). تورنت ( به اسپانیایی: Torrente ) یک دهستان در اسپانیا است که در Horta Sud واقع شده است. تورنت ۶۹٫۳ کیلومتر مربع مساحت و ۷۹٬۸۴۳ نفر جمعیت دارد و ۶۶ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.
شهرهای Benalup - Casas Viejas, Għarb و زبوگ خواهرخوانده های تورنت ( والنسیا ) هستند.
معنی کلمه تورنت در ویکی واژه

معنی کلمه تورنت در ویکی واژه

(اینترنت) روشی است برای تبادل پرونده‌ها بین چند رایانه به شکلی که این رایانه‌ها مستقیماً یعنی بدون دخالت یک سرور مرکزی با یکدیگر مرتبط می‌شوند و به همین دلیل آن را جزء شبکه‌های نظیر به نظیر یا همتا به همتا به حساب می‌آورند.

جملاتی از کاربرد کلمه تورنت

ملبورن، پرت (استرالیا)، سیدنی وین، لینتس، زالتسبورگ بروکسل صوفیه تورنتو، مونترآل، کبک شانگهای پراگ کپنهاگ هلسینکی پاریس، مارسی، بوردو، لیون، مون‌پلیه، گرونوبل، تولوز برلین، بن، کلن، اشتوتگارت، فرانکفورت، مونیخ، الخ
آستین کوپر (۱۹۳۰–۲۴ سپتامبر ۲۰۱۳) وکیل کیفری کانادا بود. پرونده‌های وی شامل دفاع از کیت ریچاردز ، گیتاریست رولینگ استونز در دهه ۱۹۷۰ به دلیل داشتن هروئین و سوزان نلس، پرستاری است که به جرم قتل نوزادان در یک جنجال مرگ در بیمارستان تورنتو متهم شد. او فارغ‌التحصیل دانشکده حقوق هال اسگوود بود.
همچنین نرم‌افزارهای دارک نت، داک‌داک‌گو، زیرونت، فرینت، نکست‌کلاود، پروژه اینترنت مخفی، بیت‌تورنت.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به فینیکس سانز و تورنتو رپترز اشاره کرد.
علاوه بر تورنتو ، اتاوا و مونترال ، تقریباً تمام کلان‌شهرهای اصلی کانادا دارای یک جامعه مسلمان هستند، از جمله ونکوور (73215) که بیش از یک سوم آن ایرانی تبار هستند، کلگری (58310)، ادمونتون (46125)، ویندزور (15575) ، وینیپگ (11265) و هالیفاکس (7540). در سال ‌های اخیر، به دلیل رشد اقتصادی در کلگری و ادمونتون، رشد سریع جمعیت وجود داشت.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به یوتا جاز، تورنتو رپترز، و باشگاه بسکتبال الریاضی بیروت اشاره کرد.
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به راز صحرا، قمار، تورنته ۴: بحران مرگبار و چشم غیرمسلح اشاره کرد.
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است، می‌توان به معجزه پی. تینتو، کاروسل حوالی ۱۹۵۰، تورنته ۳: محافظ شخصی، فیلم اسپانیایی، زبان پروانه‌ها، مردن از خنده، نینت، دردسر قریب‌الوقوع و زمان جاسوسی اشاره کرد.
آن هیو سوپ زادهٔ ۱۷ آوریل ۱۹۹۵ در سئول، کره جنوبی است. وقتی هفت ساله بود، خانواده اش به تورنتو، کانادا مهاجرت کردند. هیو-سوپ بعداً وقتی ۱۷ ساله بود به کره جنوبی بازگشت و خانواده اش در کانادا ماندند. او بعداً در دانشگاه کوک‌مین حضور پیدا کرد و از گروه تجارت بین‌الملل فارغ‌التحصیل شد.
در کانادا، طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۶، تعداد ۶۲۲٬۶۵۰ نفر آلمانی‌زبان وجود دارد که یک جامعه فعال در کیچنر، انتاریو دارند. شهرهای بزرگی همچون مونترال، تورنتو و ونکوور نیز گروه‌های بزرگ آلمانی‌زبان دارند.