تلفیقی

معنی کلمه تلفیقی در ویکی واژه

مربوط به فرآیند تلفیق، ترکیب و پیوند داده شده.

جملاتی از کاربرد کلمه تلفیقی

استرانز و فرح یک گروه دونفره گیتار است که توسط اردشیر فرح و خورخه استرانز در سال ۱۹۷۹ و در ایالات متحده شکل گرفته است. این گروه به عنوان تلفیقی از موسیقی ملل و فلامنکو توصیف شده است.
شبکه من و تو پس از محبوبیت نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام اقدام به ایجاد کانال برنامه استیج در این اپلیکیشن نمود. فصل اول این برنامه از شبکه من‌وتو پخش می‌شود و جایزه این مسابقه ۵۰ هزار دلار است. برای نخستین‌بار در این سری برنامه‌ها از هنرجوهایی با سبک‌های غیر پاپ مانند رپ و سنتی و تلفیقی و جاز نیز پذیرفته شد.
استخوان‌ها و همه‌ برای نخستین بار در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ نمایش داده شد و جایزه شیر نقره‌ای را برای بهترین کارگردانی دریافت کرد و در ۲۳ نوامبر توسط مترو گلدوین میر (از طریق یونایتد آرتیستس) در ایالات متحده و توسط برادران وارنر پیکچرز در سایر نقاط جهان اکران شد. این فیلم به‌خاطر عملکرد بازیگران اصلی، کارگردانی، فیلم‌برداری و تلفیقی از ژانرها، بازخوردهای مثبت منتقدان را دریافت کرد.
امروزه با وجود همه همکاری‌های موسیقایی و موسیقی تلفیقی، واضح است که اجراکنندگان واقعاً فرهنگ یکدیگر را به درستی نمی‌شناسند.
در کنار این سیستم ها ، نوع دیگری از آبیاری در سالهای اخیر درایران به نام آبیاری کم فشار رواج یافته که تلفیقی از آبیاری سطحی (ثقلی) و لوله گذاری داخل مزرعه است و برای کارکردن به فشار کمتری ( تا حد نیم اتمسفر) نیاز دارد .
به دنبال مرگ تامی مرلین، الیور قول داد دیگر نکشد. با نام مستعار جدید، کماندار (ارو) این هنگامی آزمایش می‌شود که شهر مورد حمله تیغه قرار گیرد. او همچنین در تلاش برای تعادل فعالیت‌های فشار خود در کنار نقش خود به عنوان مدیر عامل شرکت از ملکه تلفیقی. این فصل شاهد بازگشت سارا لانس است که اکنون «قناری» نیز شناخته می‌شود و همچنین معرفی آژانس دولتی آ.ر.گ.و. س و رهبر آن آماندا والر. فلاش بک‌ها می‌بینند که الیور با تهدید جدیدی علیه لیان یو روبرو است و همچنین ریشه اختلافات وی با اسلید را آشکار می‌کند.
خودروی تاکتیکی-فرماندهی ارس با ۳٫۴ تن وزن و توان ۱۳۳ اسب بخار با دو کابین یکپارچه به عنوان خودروی حامل فرماندهان،‌ خودرویی هجومی و خودروی پشت خاکریز قابلیت استفاده در تمام مناطق عملیاتی صعب العبور و شهری را دارد. قابلیت زرهی، پوشش تلفیقی،‌ گرم کن گازوئیلی و محافظ پشت سر از مهمترین ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود.
سبک حجت اشرف زاده تلفیقی از پاپ و سنتی است.
تمام شد کتاب گلستان والله المستعان به توفیق باری عزّ اسمه. در این جمله چنان که رسم مؤلفان است، از شعر متقدمان به طریق استعارت تلفیقی نرفت.