مقدسین

معنی کلمه مقدسین در فرهنگ فارسی

( اسم ) جمع مقدس در حالت نصبی و جری ( در فارسی مراعات این قاعده نکنند )

جملاتی از کاربرد کلمه مقدسین

پل به عنوان نماینده پاپ، استان کانتربری و ایالت یورک را زیر نفوذ خودش داشت، که به او اجازه داد تا بر اصلاحات کاتولیک در سراسر انگلستان نظارت کند. او دوباره تصاویر مقدسین و لباس رسمی اسقف‌ها را به کلیساها برگرداند. حدود ۲۰۰۰ روحانی متأهل از همسران خود جدا شدند، البته اکثریت آنها اجازه داشتند به کار خود به عنوان کشیش ادامه دهند. پل توسط برخی از روشنفکران برجسته کاتولیک یعنی اعضای اسپانیایی گروه نظم دومینیکن: پدرو دو سوتو، خوان دی ویلاگارسیا و بارتولومه کارانزا کمک می‌شد.
یک پیوند ابدی برای ما ایجاد شده است. آشور آن را برای ما برپا کرده است، و همه موجودات الهی و اکثریت گروه جمیع مقدسین، از طریق پیوند آسمان و زمین برای همیشه.
دزیره ماگلوایر بورنویل، عصب شناس اولیه آثاری منتشر کرد که بیان می کرد مقدسینی که ادعا معجزه یا استیگماتا می کنند و آنهایی که ادعا می کنند تسخیر شده اند، در واقع از صرع یا هیستری رنج می برند.
در طول سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳، کلیسای تمام مقدسین، یکاترینبورگ در محل خانهٔ ایپاتیف ساخته شد.
در کتاب تاریخ ارمنیان آگاتانگغوس از چگونگی فعالیت‌های تیرداد سوم و گریگور برای رسمیت یافتن مسیحیت در ارمنستان مطالبی آورده شده‌است. این کتاب از سه بخش تشکیل می‌شود. از لحاظ ادبی، بخش‌های اول و دوم تاریخ ارمنیان آگاتانگغوس جالب توجه هستند و در عین اینکه شامل تشریح وقایع تاریخی به عنوان اساس کار می‌باشند، ترجیحاً یک افسانه مسیحی و تذکره‌های مقدسین آمیخته با برخی مشخصات حماسه دنیوی بشمار می‌روند. این مطلب به افسانه اهمیت خاصی می‌بخشد.
او بعدها وارد امور دعاوی و پیگیری شکایات قانونی شد که همیشه در این کار موفق نبود. وی در خانه خود در بیسهام، برکشایر درگذشت و در «نمازخانهٔ هوبی» در کلیسای مقدسین، بیسهام به خاک س‍رده شد. یک بنای یادبود باشکوه به احترام او در آن محل بر پا گشته‌است.