طول ۱

معنی کلمه طول ۱ در ویکی واژه

یکی از هفت کمیت اصلی فیزیک که یکای آن در دستگاه SI متر است

جملاتی از کاربرد کلمه طول ۱

این پروژه در سال ۱۳۹۵ در کرج با اعتبار هزار میلیارد تومان آغاز شد و فاز اول آن به طول ۱۷٫۵کیلومتر در حال احداث است.همچنین پیمانکار این پروژه، شرکت سازه‌های آذران می‌باشد.
بنابراین، در سال ۱۹۸۸-۱۹۹۱ مابقی آذربایجانی‌های ارمنستان به جمهوری آذربایجان فرار کرده، کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان از پناهنده شدن و مهاجرت اجباری بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نفر را به جمهوری آذربایجان در طول ۱۹۸۹ اعلام کرده‌بود.
آزادراه شهید باکری یا کنارگذر غربی تبریز، آزادراهی در غرب تبریز به طول ۱۵ کیلومتر است که ادامهٔ آزادراه شهید کسایی تبریز و آزادراه تهران-تبریز می‌باشد که با ساخت امتداد آن در نهایت در مرز بازرگان به ترکیه وصل خواهد شد.
او در دیگر باشگاه دوران بازی خود هم حضور یافت. در فصل ۱۹۹۹−۲۰۰۰ اسپورتینگ با سرمربیگری آگوستو ایناسیو به اولین قهرمانی خود در طول ۱۸ سال گذشته دست یافت.
کسانی که در حملات بعدی پلیس دستگیر شدند به دو سال زندان محکوم شدند. تعداد دستگیری‌ها سپس افزایش یافت. تنها در درسدن، حدود ۱۵۰۰ شاهد تا اواسط سال ۱۹۳۷ دستگیر شده بودند. کارزار نامه‌پراکنی دیگری در ژوئن ۱۹۳۷ آغاز شد، و به گفته انجمن، شاهدان آلمانی بیش از ۴۵۰٬۰۰۰ کتاب و کتابچه در طول ۱۲ ماه پخش کردند.