ریتمی

معنی کلمه ریتمی در فرهنگستان زبان و ادب

{rhythmic} [سینما و تلویزیون، موسیقی] دارای ریتم متـ . موزون 2، ضربی

معنی کلمه ریتمی در ویکی واژه

دارای ریتم

جملاتی از کاربرد کلمه ریتمی

الگوریتم تعمیم یافته اقلیدس به الگوریتمی بسیار مشابه به الگوریتمی برای محاسبه بزرگترین مقسوم علیه مشترک چندجمله ای و ضرایب قضیه بزو از دو چندجمله‌ای با یک متغیر، ارجاع دارد.
را محاسبه کنیم. یعنی در کل الگوریتمی با زمان اجرای
مرتب‌سازی صدفی، الگوریتمی سریع و کارآمد و در عین حال یادگیری و پیاده‌سازی آن ساده است.
الگوریتم کساراجو الگوریتمی است که به منظور پیدا کردن مولفه‌های قویا همبند در یک گراف جهت دار استفاده می‌شود.
کاسه‌ای به زمین می‌افتد و می‌شکند و این آهنگ را به ترانهٔ «کوفتن درهای فراموش‌شده» هدایت می‌کند. ضرب‌آهنگ‌های این ترانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا صدای دری را که کوبیده می‌شود، همانندسازی کنند؛ قبل از آن که این ضرب‌آهنگ‌ها به ریتمی سریع‌تر تبدیل شوند. گیتاری به ترانه وارد می‌شود و به آرامی برای سرودهای گریگوری بیشتر محو می‌شود و به آهنگ بعدی پیوند می‌خورد.
آناستازیا وزنیاک (اوکراینی: Анастасія Романівна Возняк؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۸) ژیمناست ریتمیک اهل اوکراین است.
از زمان تأسیس هوش مصنوعی در دهه 1950، هنرمندان و محققان از هوش مصنوعی برای خلق آثار هنری استفاده کردند. این آثار گاهی اوقات به عنوان هنر الگوریتمی، [7] هنر کامپیوتری، هنر دیجیتال یا رسانه های جدید نامیده می شدند.
فشرده‌سازی اطلاعاتی که از پیش فشرده‌شده‌اند، به‌جای کم‌کردن حجم اطلاعات، آن را زیاد می‌کند. در عمل، فشرده‌سازیِ بااتلاف نیز به مرحله‌ای می‌رسد که فشرده‌سازی مجدد دیگر اثری ندارد، هرچند یک الگوریتم بسیار بااتلاف، مثلاً الگوریتمی که مرتب بایت آخر فایل را حذف می‌کند، به مرحله‌ای می‌رسد که دیگر فایل تهی می‌شود.
۳- الگوریتم مرتب‌سازی ادغامی با پیاده‌سازی فوق یک روش پایدار است. چنین الگوریتمی ترتیب عناصر با مقدار یکسان را پس از مرتب‌سازی حفظ می‌کند.
است و سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا الگوریتمی وجود دارد که با همین تعداد مقایسه، مرتب‌سازی را انجام دهد؟