رونیا

معنی کلمه رونیا در فرهنگ اسم ها

اسم: رونیا (دختر) (فارسی) (تلفظ: runiyā) (فارسی: رونيا) (انگلیسی: runiya)
معنی: آن که چهره اش مثل نیاکان است، ( به مجاز ) اصیل، مقلوب نیارو ( ی )، ( به مجاز ) اصیل و نژاده، بر وزن گونیا، آنکه چهره اش مثل نیاکانش است، اصیل و با نژاد

جملاتی از کاربرد کلمه رونیا

۲. آرس دهستانی در استان لاکرونیای اسپانیا است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه ورزشی الفجیره امارات، باشگاه فوتبال لانس، باشگاه فوتبال رن، باشگاه فوتبال بوردو، باشگاه فوتبال آژاکسیو، باشگاه فوتبال نانت، باشگاه فوتبال باستیا، باشگاه فوتبال دپورتیوو لاکرونیا، و باشگاه فوتبال سروت ۱۸۹۰ اشاره کرد.
و گفت: هرکه به حق مبتلا گشت مملکت از او دریغ ندارند و او خود به هردو سرای سرفرونیارد.
راز اگر می‌پوشم از بیرونیان در درون با اوست جانم در میان
امیر ایشان را بنواخت و لطف کرد و امیدهای فراوان داد. گفتند: زندگانی خداوند دراز باد، [رأی‌] سلطان پدر در باب تو سخت بد است و میخواهد که ترا فروتواند گرفت‌، اما می‌بترسد، و میداند که همگان از او سیر شده‌اند، و می‌اندیشد که بلائی بزرگ بپای شود. اگر خداوند فرماید، بندگان و غلامان جمله در هوای تو یکدلیم، ویرا فرو گیریم، که چون ما درشوریم، بیرونیان‌ با ما یار شوند و تو از غضاضت‌ برهی و از رنج دل بیاسایی. امیر گفت: «البتّه همداستان نباشم که ازین سخن بیندیشید تا بکردار چه رسد، که امیر محمود پدر من است و من نتوانم دید که بادی تیز بر وی وزد.
گر مایهٔ همت است در گوهر تو الّا به خدا فرونیاید سر تو
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال رایو وایکانو، باشگاه فوتبال رئال اویدو، باشگاه فوتبال اونیورسیداد ناسیونال، باشگاه فوتبال دپورتیوو لاکرونیا، باشگاه فوتبال اوساسونا، و باشگاه فوتبال سویا اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال دپورتیوو لاکرونیا، باشگاه فوتبال گرانادا، و باشگاه فوتبال بارسلونا اشاره کرد.
زنان اقیانوسیه برنده شد و در هفت المپیاد شطرنج زنان نیز به رقابت پرداخت. در روز ۳۰ نوامبر ۲۰۱۷ با لوون آرونیان در صومعه سده ۱۳امی ساغموساوانک ازدواج نمود. پس از اینکه خودروی وی به ستون پلی در ایروان برخورد نمود به بیمارستان انتقال یافت و سرانجام پس از دو هفته در روز ۳۰ مارس ۲۰۲۰ درگذشته است.
در سال ۲۰۰۶ در ۳۷مین دوره المپیاد شطرنج فیده در تورین، ایتالیا میناسیان به همراه لوون آرونیان، ولادیمیر هاکوبیان، سمبات لپوتیان، گابریل سارگیسیان و کارن آسریان در ترکیب تیم ارمنستان به مقام قهرمانی رسید
نیند از تو بیرونیان بی نصیب چرا جزو خود را نباشی ادیب
درونیان در صوفیه بلغارستان از والدینی ارمنی به نام‌های «بوغوس درونیان» و «الیزا آبراهامیان» به دنیا آمد. هنگامی که سه ساله بود به همراه خانواده و دو برادر دیگر بلغارستان را به مقصد ایالات متحده آمریکا ترک نمودند و در مینولا، نیویورک ساکن شدند. وی در سال ۱۹۳۸ از دانشگاه نیویورک فارغ‌التحصیل شد.
آفتی نبود بتر از ناشناخت تو بر یارونیاری عشق باخت
اگر نه طعنه بیرونیان کند به دلش جا چرا به صلح چو بیرون رود به جنگ درآید
اولین نقاشی‌های مونک شامل این درونیاتش بود؛ نقاشی از بطری دارو و قرص‌ها.
راز اگر میپرسم از بیرونیان در درون با اوست جانم در میان
که پیش چرخ ز همت فرونیارم سر که تاج زر نهد از آفتاب بر سر من
سرِ ما فرونیاید به کمانِ ابروی کس که درون گوشه‌گیران، ز جهان فَراغ دارد
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال ختافه، باشگاه فوتبال سویا، باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید، و باشگاه فوتبال دپورتیوو لاکرونیا اشاره کرد.
او در سال ۲۰۱۴ با تیم جوانان باشگاه فوتبال دپورتیوو لا کرونیا قرارداد امضا کرد و در نهایت در فصل ۲۰۲۰–۲۰۱۹ به تیم خوونیل بی صعود کرد.