کاراکتر

کاراکتر

معنی کلمه کاراکتر در فرهنگ معین

(تِ ) [ انگ . ] (اِ. ) ۱ - شخصیت ، منش . ۲ - هریک از اشخاص معرفی شده در یک داستان ، نمایشنامه یا فیلم نامه .

معنی کلمه کاراکتر در دانشنامه عمومی

کاراکتر (نماد). کاراکتر ( Character ) یک علامت یا نماد ( symbol ) نشانه شناسی یا یک علامت است، معمولاً یک حرف، یک رقم عددی، یک اندیشه نگاشت، یک هیروگلیف، یک نشانه گذاری یا یک علامت چاپی دیگر.
کلمه یونانی باستان χαρακτήρ ( 'charaktīr' ) از فعل χαράσσω ( charassō ) به معنای «تسریع کردن»، از ریشه PIE *g'ʰer - «برش» نیز در ایرلندی gearr و انگلیسی gassh ادامه یافته است، که شاید یک استعاره از همان ریشه یونانی باشد.
کلمه هیروگلیف به شخصیت های پیچیده و اسرارآمیز الفبای مصری اشاره دارد هیروگلیف مصری سیستم نوشتاری رسمی بود که در مصر باستان استفاده می شد. هیروگلیف ها عناصر واژه نگاشت، هجا و الفبایی را با مجموع ۱۰۰۰ کاراکتر مجزا ترکیب کردند.

معنی کلمه کاراکتر در دانشنامه آزاد فارسی

کاراکْتِر (character)
(یا: دخشه) یک حرف، یک عدد، یک علامت نقطه گذاری یا علایم دیگر یا هریک از کدهای کنترلی که با یک واحد (یک بایتی) اطلاعاتی به رایانه شناسانده می شود. هر کاراکتری را الزاماً نمی توان بر روی صفحه نمایش یا کاغذ مشاهده نمود.

معنی کلمه کاراکتر در ویکی واژه

شخصیت، منش.
هریک از اشخاص معرفی شده در یک داستان، نمایشنامه یا فیلم نامه.

جملاتی از کاربرد کلمه کاراکتر

او باید یک هفته در میان موهایش را قرمز می‌کرد چون کارگردان اصلی این مجموعه تلویزیونی نمی‌خواست تمام نقش‌های اصلی موی قهوه‌ای و معمولی داشته باشند، همین‌طور موی قرمز خصوصیت و ویژگی خاصی بود که مردم می‌توانستند با شخصیت کت ارتباط برقرار کنند و این ویژگی را بین کاراکترها فقط او داشت، چون شخصیت او هم از دیگر کاراکترها متفاوت‌تر بود.
از این ایده او همان اصل را برای ابداع تصاویر برای بسیاری از اشیاء روزمره (خورشید، ماه، زمین، ابرها، پرندگان، حیوانات و غیره) به کار برد. این کاراکترها راهشان را به طرف ژاپنی کانجی و خطوط کره‌ای هانگول به راه انداختند، بنابراین یادگیری کاراکترهای چینی به شما کمک می‌کند کمی زبان ژاپنی و کره‌ای را متوجه شوید.
. مکانیزم جایگزینی برای کاراکترها تعریف شد. صفحات ۱۵ و 16 منطقه استفاده شخصی تعیین شد.
پادشاهی‌های مختلف در منطقه چین از کاراکترهای مختلفی استفاده می‌کردند و همه این‌ها کاملاً گیج کننده می‌شد. این کشف نوشتن روی استخوان‌های اوراکل از اواخر دودمان شانگ (۱۲۰۰ سال پیش از میلاد) بود که به دانش کاراکترهای مورد استفاده در دوران باستان بسیار افزوده‌است.
او همچنین در می ۲۰۲۲ قهرمان کمربند یونایتد استیت شد. اما پس از شروع مدیریت تریپل اچ دچار افت شد و کمربند را به بابی لشلی واگذار کرد. از جایی که تئوری مستر مانی این د بنک بود سعی کرد کیفش را روی قهرمان یونایتد استیتس یعنی ست رالینز کش کند و تایتلش را پس بگیرد اما نتیجهی این کش کردن ناموفق بود. پس از آن استین تئوری تبدیل به یک کاراکتر منفور یا هیل شد و در سروایور سریز ۲۰۲۲ یک مسابقهٔ تریپل ترت بین آستین و ست رالینز و بابی لشلی رخ داد که در این مسابقه تئوری برنده شد و تایتل خود را پس گرفت.
این سبک در اصل زیرشاخه بازی‌های استراتژی همزمان است. در این سبک بازی‌ها، بازیکن کنترل یک کاراکتر را در یکی از دو تیم بدست می‌گیرد و به نبرد مشغول می‌شود. هدف نابودی ساختار و تمام نیروهای تیم حریف است. کاراکترها و قهرمان‌های بازی معمولاً دارای یکسری ویژگی و قدرت‌ها هستند که در طول زمان بازی آنها را بدست می‌آورند و به استراتژی کلی تیم کمک می‌کنند. این سبک که در سال ۲۰۱۰ متولد شده‌است، در واقع مخلوط سبک‌های نقش آفرینی و بازی‌های استراتژیک همزمان است.
قسمت مهم در مورد استاپ موشن این است که تقریباً هر چیزی می تواند به یک شخصیت تبدیل شود. پس شما باید سعی کنید متناسب با داستانتان کاراکتر مناسب را انتخاب کنید.