یازدهمین

معنی کلمه یازدهمین در لغت نامه دهخدا

یازدهمین. [ دَ هَُ ] ( ص نسبی ، اِ ) عدد ترتیبی برای یازده. یازدهم. در مرتبه میان دهمین و دوازدهمین.

معنی کلمه یازدهمین در فرهنگ عمید

یازدهمی. = یازدهم

معنی کلمه یازدهمین در فرهنگ فارسی

عدد ترتیبی برای یازده یازدهم

جملاتی از کاربرد کلمه یازدهمین

او در یازدهمین و دوازدهمین دوره‌های المپیاد جهانی کامپیوتر در ۱۹۹۹ و ۲۰۰۰ به ترتیب برنده مدال‌های نقره و طلا شد.
ارباب سایه‌ها داسانی نوشتهٔ دارن شان از سری قصه‌های سرزمین اشباح (یازدهمین جلد) است.
در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وی به عنوان تنها نامزد انتخاباتی شرکت داشت که با ۱۰۰٪ آرا توانست برای چهارمین بار به عنوان نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای اسلامی انتخاب شود.
متین دفتری در کنار فعالیت‌های سیاسی در داخل در خارج از کشور و در محاکم بین‌المللی نیز مطرح بود. بخشی از سمت‌ها و عناوین علمی و قضایی دکتر متین دفتری عبارتند از: قاضی دیوان داوری بین‌المللی لاهه (۱۳۱۶)، داور حقوقی و نماینده دولت در جامعه ملل (۱۹۳۰ م.)، رئیس هیئت نمایندگی ایران در یازدهمین کنگره بین‌المللی جزایی و ششمین کنفرانس بین‌المللی حقوق جزایی و دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق تطبیقی، استاد آکادمی حقوق بین‌المللی لاهه به مدت یک سال (۱۹۳۷ م.)، دادرس دیوان داوری لاهه به مدت شش سال از ۱۹۳۹ (م.) که پس از پایان این دوره، مجدداً به این سمت انتخاب شد.
از مراسم‌های مرتبط، یازدهمین دورهٔ مراسم جوایز گاورنر در سالن اجتماعات بزرگ مرکز هالیوود و های‌لند در ۲۷ اکتبر ۲۰۱۹ برگزار شد.
بیگی در ۱۳ آبان ۱۳۹۲ سمت استانداری استان آذربایجان شرقی را به اسماعیل جبارزاده تحویل داد و در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی تبریز، اسکو و آذرشهر، از ائتلاف بزرگ اصولگرایان با کسب ۲۳۵ هزار رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافت. او در انتخابات یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی، مجدداً به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.