گروه باز

معنی کلمه گروه باز در ویکی واژه

گروهی که مرزهایی نفوذپذیر دارد و با خارج از خود دارای کنش متقابل است.

جملاتی از کاربرد کلمه گروه باز

وی همچنین برندهٔ جوایزی همچون جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بهترین اجرای گروه بازیگران در مجموعه درام شده‌است.
در سپتامبر ۲۰۱۹، گزارش شد که سو جی سوب در فیلم اعتراف حضور پیدا خواهد کرد و یونجین کیم، بازیگر نقش اول زن خواهد بود. در نوامبر ۲۰۱۹، نانا به گروه بازیگران فیلم پیوست. تصویربرداری اصلی در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و در ۲۹ فوریه ۲۰۲۰ به پایان رسید.
این گروه گفت یک شهروند روسی-ارمنی که ۶ ماه در گروگان این گروه بود، در ماه آوریل ۲۰۱۷ هنگامی که قصد فرار داشت کشته شده‌است. فرمانده گروه معروف به یرسون به خبرگزاری رویترز گفت: «او مرده‌است و انتقال جسد او قابل مذاکره است.» نام این گروگان آرسن وسکانیان بود که در نوامبر ۲۰۱۶ توسط این گروه بازداشت شد. این گروه وی را متهم ساختند که می‌خواسته زندگی وحش کلمبیا را به خارج منتقل کند.
نامزد – جایزۀ انجمن منتقدان فیلم منطقه واشینگتن، دی.سی. برای گروه بازیگران برجسته
بسیاری از شخصیت‌های نمایش‌داده‌شده توسط اداره از شخصیت‌های مجموعه اصلی بریتانیایی الهام گرفته‌اند. با این وجود که این شخصیت‌ها نگرش‌ها و رفتارهای مشابه همتایان بریتانیایی خود دارند اما برای این که برای مخاطبان آمریکایی مناسب‌تر باشند کمی از نو طراحی شدند. این مجموعه به‌طور کلی برای گروه بازیگران بزرگی که دارد شناخته شده‌است و بسیاری از بازیگران نیز برای بداهه‌پردازی‌شان شناخته شده‌اند.
لوای دولت مخدوم شمس دین آمد گروه بازصفت قصد آن جناب کنید