گابای

معنی کلمه گابای در ویکی واژه

از تمدن‌های آغاز هزاره اول پیش از میلاد، واقع در مرز کشور پادشاهی ماد و پارس، و مرکز ایالت پارتاکنا. در تألیف پولیت تابای ذکر شده و باید گبی دوران پارت‌ها و گای زمان ساسانیان در ۳ تا ۵ کیلومتری اصفهان باشد.

جملاتی از کاربرد کلمه گابای

آیفون ۵ هم‌اکنون با قیمت‌های ۱۹۹، ۲۹۹، و ۳۹۹ دلار با ظرفیت‌های به ترتیب ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت بر روی اپراتورهای محدود به فروش می‌رسد.
قابل ارتقاء به ۱۲۸ مگابایت از طریق اسلات «سی پی یو» و ۵۱۲ مگابایت برای هر شیار «زورو ۳»
اکس‌باکس وان اس در ظرفیت‌های ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت و نسخه ویژه ۲ ترابایتی و به ترتیب قیمت‌های ۲۹۹، ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار در اوایل اوت ۲۰۱۶ عرضه شده‌است
قابل ارتقاء به ۱۲۸ مگابایت از طریق اسلات «سی پی یو» و ۲ گیگابایت از طریق شیار «زورو ۳»
آی‌پاد تاچ تا کنون بسته به مدل با ظرفیت‌های مختلف حافظه داخلی ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴ گیگابایت به بازار عرضه شده‌است.
آی‌جی‌تی‌وی از کاربران می‌خواهد تا با یک حساب اینستاگرام وارد شوند. با این کار کاربران اجازه دارند تا یک ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای با اندازه پرونده ۶۵۰ مگابایت بارگذاری کنند. کاربران تأیید شده و محبوب مجاز به بارگذاری ویدیوهایی با طول ۶۰ دقیقه با اندازه پرونده ۳٫۶ گیگابایت هستند. از ماه مه سال ۲۰۱۹ ، آی‌جی‌تی‌وی به کاربران امکان را داد تا ویدیوها را در هر دو جهت عمودی و افقی بارگذاری و مشاهده کنند.
پس از پویش، از طریق حافظه میکرو اس دی موجود در آن – که تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است- می‌توانید با قرار دادن حافظه داخل تلفن همراه خود، همان لحظه اسکن را مشاهده کنید یا با استفاده از کابل یو اس بی یا درگاه کارت حافظه، اطلاعات را به سادگی بر روی رایانه، موبایل، دوربین و... منتقل کنید.