کاتالوگ

معنی کلمه کاتالوگ در فرهنگ معین

(لُ ) [ فر. ] (اِ. ) ۱ - دفترچه ای که طرز کار دستگاهی را نشان دهد، کارنما. (فره ). ۲ - فهرست ، فهرست راهنمای اشیاء، بروشور، کالانما (فره ).

معنی کلمه کاتالوگ در فرهنگ عمید

۱. فهرست کالاها یا تولیدات یک مؤسسه یا نمایشگاه.
۲. دفترچه ای که در آن طرز کار قسمت های مختلف یک دستگاه توضیح داده می شود.

معنی کلمه کاتالوگ در فرهنگ فارسی

فهرست، فهرست اسامی یاصورت قیمت اشیائ

معنی کلمه کاتالوگ در ویکی واژه

catalogo
دفترچه‌ای که طرز کار دستگاهی را نشان دهد، کارنما. (فره)
فهرست، فهرست راهنمای اشیاء، بروشور، کالانما (فره)

جملاتی از کاربرد کلمه کاتالوگ

پس از اینکه کنکورد رکوردز در سال ۲۰۰۴ فانتزی را تصاحب کرد، برچسب استاکس دوباره فعال شد و امروزه برای انتشار مواد کاتالوگ ۱۹۶۸–۱۹۷۵ و ضبط‌های جدید توسط اجراکنندگان فعلی آراندبی معاصر استفاده می‌شود. آتلانتیک رکوردز همچنان حقوق اکثریت قریب به اتفاق مواد استاکس در سال‌های ۱۹۵۹–۱۹۶۸ را در اختیار دارد.
پس از سه سال حضور در اینتیمیسیمی، شایک در سال ۲۰۱۰ سفیر رسمی این برند تجاری شد. دیگر کمپین‌های مدلینگ او شامل لباس شنا بیچ بانی، و برند آمریکایی لباس گس برای فصل بهار/تابستان سال ۲۰۰۹ بود. کارهای دیگر او عبارتند از کاتالوگ ویکتوریا سیکرت، لاکست، چزاره پاچیوتی و موره‌لاتو است. او در می ۲۰۰۹ با آژانس مدلینگ آی‌ام‌جی مادلز قرارداد امضا کرد.
در آبشاره‌سازی جزءبه‌جزء به صورت پویا، لیستی که در هر گره از گراف کاتالوگ ذخیره شده‌است، می‌تواند به صورت پویا تغییر کند. به عبارتی اجزای این لیست می‌توانند به روز شوند و یک عضو در آن درج شود یا از آن حذف گردد. ایجاد این تغییرات باعث به وجود آمدن مشکلاتی در ساختاربندی داده‌ها می‌شود.