پیسک
معنی کلمه پیسک در لغت نامه دهخدا

پیسک

معنی کلمه پیسک در لغت نامه دهخدا

پیسک. [ س ِ ] ( اِخ ) قصبه مرکز قضا در چکسلواکی کنار نهر ووتاوه واقع در 100هزارگزی جنوب غربی پراگ. ( قاموس الاعلام ترکی ).

معنی کلمه پیسک در فرهنگ فارسی

قصبه مرکز قضا در چکسلواکی کنار نهر

معنی کلمه پیسک در فرهنگستان زبان و ادب

{mottle} [کشاورزی-زراعت و اصلاح نباتات] لکه ها یا خال های پرشمار و کوچک و رنگ باخته و نامنظم و بدون مرز در برگ یا دیگر اندام های گیاه

معنی کلمه پیسک در دانشنامه عمومی

پیسِک ( به چکی: Písek ) شهری در منطقه بوهمیای جنوبی کشور جمهوری چک است که جمعیت آن در سال ۲۰۰۷ میلادی ۲۹٫۹۰۹ نفر بوده است.
پیسک (ناحیه فریدک میستک). پیسک ( به چکی: Písek ) یک منطقهٔ مسکونی در جمهوری چک است که در ناحیه فریدک - میستک واقع شده است. پیسک ۱۵٫۴۵ کیلومتر مربع مساحت و ۱٬۷۷۹ نفر جمعیت دارد و ۴۲۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.
پیسک (ناحیه هرادتس کرالووه). پیسک ( به چکی: Písek ) یک منطقهٔ مسکونی در جمهوری چک است که در ناحیه هرادتس کرالووه واقع شده است. پیسک ۴٫۳۴ کیلومتر مربع مساحت و ۲۳۴ نفر جمعیت دارد و ۲۱۷ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است.
معنی کلمه پیسک در فرهنگ فارسی
معنی کلمه پیسک در فرهنگستان زبان و ادب
معنی کلمه پیسک در دانشنامه عمومی
معنی کلمه پیسک در ویکی واژه
جملاتی از کاربرد کلمه پیسک

معنی کلمه پیسک در ویکی واژه

لکه‌ها یا خال‌های پرشمار و کوچک و رنگ‌باخته و نامنظم و بدون مرز در برگ یا دیگر اندام‌های گیاه .

جملاتی از کاربرد کلمه پیسک

این تیم واقع در شهر پیسکاتاوی است و خانه آن ورزشگاه یورکک فیلد در دانشگاه راتگرز است.
دانا ما را پیسکان تو خواند گرچه تو ما را به بیسه‌خوار نشائی
از جمله دلایل گفته شده برای از خدمت خارج کردن موشک‌های بالستیک قاره‌پیمای پیسکیپر، عدم دستیابی به اهداف برنامه بوده‌است.
ادوارد پیسکون (اوکراینی: Едуард Олександрович Піскун؛ زادهٔ ۱ ژانویهٔ ۱۹۶۷) بازیکن فوتبال اهل اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی است.
آناتولی پیسکووتس (اوکراینی: Анатолій Павлович Пісковець؛ زادهٔ ۲۷ مارس ۱۹۴۸) بازیکن فوتبال اهل اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی است.
کارایی : برای هر پیکسل ۴ پیسکل بررسی می‌شود.
وی همچنین در تیم ملی فوتبال ارمنستان بازی کرده است. یپیسکوپوسیان نخستین و تنها بازی ملی خود را در تاریخ ۳۰ آوریل ۱۹۹۷ در ایروان در مقابل ایرلند شمالی انجام داده است.