پورنوگرافی

معنی کلمه پورنوگرافی در فرهنگ معین

(پُ نُ گِ ) [ فر . ] (اِمص . ) توصیف و نمایش امور جنسی .

معنی کلمه پورنوگرافی در دانشنامه آزاد فارسی

رجوع شود به:وقاحت نگاری

معنی کلمه پورنوگرافی در ویکی واژه

توصیف و نمایش امور جنسی.

جملاتی از کاربرد کلمه پورنوگرافی

وضعیت اعتیاد به پورنوگرافی به عنوان یک اختلال اعتیادی، به جای صرفاً یک رفتار اجباری، به شدت مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از برچسب اعتیاد به پورنوگرافی ممکن است نشان‌دهنده یک طبقه‌بندی اجتماعی (به جای بالینی) باشد.
او پیش از این که وارد حرفهٔ پورنوگرافی بشود در می‌بینیم‌های بهداشت مشغول به کار بود و به عنوان مانکن نیز فعالیت می‌کرد. آلبریت خود را یک دوجنس گرا نشان می‌دهد.
اعتیاد به اینترنت یا در سطحی وسیع‌تر استفاده بیش از حد از اینترنت و رایانه یا تبلت و گوشی در زندگی و وابستگی به آن به صورتی که در انجام کارهای روزانه مشکلاتی پیش آید. این اختلال گونه‌ای از مشکلات روانی محسوب می‌شود که البته این طبقه‌بندی همچنان مورد تحقیق و بررسی است. فعالیت آنلاین افراد مبتلا به این اختلال می‌تواند انجام بازی‌های رایانه‌ای، وبلاگنویسی ها، پورنوگرافی، شبکه‌های اجتماعی یا خرید اینترنتی باشد. مخالفان این نظریه اعتقاد دارند که این نوعی عادت و رفتاری تکراری است و گونه‌ای از اعتیاد محسوب نمی‌شود؛ ولی بیشتر مردم به این چیز ها اعتیاد اینترنتی میگویند.
آرتی‌فکت طی دو ماه بعد از عرضه، به ۶۰٬۰۰۰ بازیکن کاهش یافت و به بیش از ۱۵۰۰ رسید که ۹۵٪ کاهش است. تا ماه مه سال ۲۰۱۹، علاقه به آرتی‌فکت به قدری کم بود که در صفحه توییچ بازی، مردم اقدام به استریم پورنوگرافی و سایر مطالبی کردند که شرایط خدمات وب سایت را نقض می‌کرد. که باعث شد توییچ موقتاً پخش جریانی را به حالت تعلیق درآورد. تا ژوئیه ۲۰۱۹، این بازی به حدود ۱۰۰ بازیکن همزمان کاهش یافته بود.
او با کوین مور، تولیدکننده پورنوگرافی و کارگردان ازدواج کرد.
به‌باور دورکین، صنعت پورنوگرافی بر پایهٔ تبدیل زنان به اشیایی برای تجاوز توسط مردان بنا شده بود. دورکین تلاش‌هایی برای غیرقانونی‌سازی پورنوگرافی بخاطر آسیب‌های آن انجام داد که بیشتر این تلاش‌ها با شکست انجام شدند. به‌گفتهٔ منتقدان وی، هیچ رابطه‌ای میان پورنوگرافی و آسیب به زنان یافت نشده بود. همچنین برخی فمینیست‌های موافق جنسیت او را مورد انتقاد قرار دادند، چرا که به‌باور آن‌ها دیدگاه‌های دورکین برخلاف آزادی عمل زنان در انتخاب رابطه‌های جنسی‌شان بود.
انتشار رمان «آواز یاقوت سرخ» در سال۱۹۵۶ و توصیف جزئیات آمیزش جنسی ، در آن سالها، طبق معیارهای عرفی و فرهنگی نروژ، امری بی سابقه بود. در نتیجه هم میکْلِه و هم مدیر شرکت انتشاراتی مسئول، به اتهام اشاعه پورنوگرافی به دادگاه فراخوانده شدند.
ازدواج بدون آمیزش جنسی موضوع رایج در برخی کشورهاست. تخمین زده می‌شود که در آمریکا در ۲۰ میلیون خانواده رابطهٔ جنسی به میزان بسیار کم وجود دارد. براساس تخمین سازمان جهانی بهداشت، در ژاپن حدود یک‌چهارم شرکای جنسی با یکدیگر در طول سال، رابطهٔ جنسی ندارند. بر اساس آمار شرکت‌های تولیدکنندهٔ کاندوم در ژاپن، متوسط تعداد آمیزش جنسی زوج‌های ژاپنی ۴۵ مرتبه در طول سال است، درحالی‌که متوسط جهانیِ آن ۱۰۳ بار در طول سال است. این موضوع باعث تأثیر بازار یک میلیارد دلاری فروش فیلم پورنوگرافی در ژاپن و افزایش فیلم‌های پورنوی سالمندان شده است.
اگرچه او رسماً از پورنوگرافی کناره‌گیری نکرد اما از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی به بعد دیگر در هیچ فیلمی ایفای نقش نکرده‌است.