ویزیت

معنی کلمه ویزیت در لغت نامه دهخدا

ویزیت. ( فرانسوی ، اِ ) دیدار. بازدید. || ( اصطلاح پزشکی ) عیادت بیمار از طرف پزشک. || ( اصطلاح پزشکی ) پایمزد پزشک. حق القدم.

معنی کلمه ویزیت در فرهنگ معین

[ فر. ] (اِ. ) ۱ - دیدار، بازدید. ۲ - ملاقات بیمار از طرف پزشک .

معنی کلمه ویزیت در فرهنگ عمید

۱. بررسی پزشکی برای ارزیابی سلامت فرد یا تشخیص نوع بیماری او.
۲. پولی که پزشک در ازای معاینۀ فرد دریافت می کند.

معنی کلمه ویزیت در فرهنگ فارسی

بازدید، ملاقات، عیادت
(اسم ) ۱- دیدار بازدید. ۲- عیادت بیمار از طرف پزشک . ۳- پایمزد پزشک حق القدم .

معنی کلمه ویزیت در ویکی واژه

visitare
دیدار، بازدید.
ملاقات بیمار از طرف پزشک.

جملاتی از کاربرد کلمه ویزیت

آدالیمومب برای درمان بیماران مبتلا به پلاک پسوریازیس متوسط تا شدید که نامزد درمان سیستمیک یا نوردرمانی هستند و یا وقتی که بقیه گزینه‌های درمان سیستمیک از لحاظ درمانی مناسب نیستند، استفاده می‌شود. آدالیمومب فقط باید برای بیمارانی تجویز شود که کاملاً تحت نظر هستند و به طور منظم توسط پزشک ویزیت می‌شوند.
مصاحبه و ویزیت پزشکی، دربردارنده این اجزا است:
من در زمینه گرافیک و طراحی فعالیت میکنم گرافیک شامل ساخت کلیپ ، عکس نوشته ، کارت ویزیت ،ادیت عکس ، ادیت ویدیو میشود
این دارو در ابتدای مصرف ممکن است افکار خودکشی را تقویت نماید که این اتفاق در سنین زیر ۲۴ سال شایع‌تر است. برای جلوگیری از این موضوع توصیه می‌شود در چند هفته ابتدای مصرف این دارو مجدداً توسط پزشک ویزیت شوید.
کارت ویزیت:کارت ویزیت برای معرفی کسب و کار است که برای ساخت به مشخصات شغلی مانند شماره تلفن ، ایمیل ، نام شرکت ، محل کار ، خدمات شغل نیاز دارد من کارت ویزیت را با مشخصات شغلی شما به صورت خلاقانه طراحی میکنم
مربی بهداشت مدارس مسئول برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های بهداشتی در مدرسه است. او باید به صورت منظم و مداوم برنامه‌هایی مانند ویزیت‌های دوره‌ای بهداشتی، آموزش بهداشتی، تست‌های ویروس شناسی و پیگیری وضعیت بهداشتی دانش‌آموزان را برنامه‌ریزی و اجرا کند.
افرادی که دچار افتادگی دریچه قلب هستند معمولاً نشانه‌ای ندارند و تشخیص آن از طریق آزمایش‌ها روتین صورت می‌گیرد. یک راه تشخیص گوش دادن به صدای قلب به وسیله گوشی پزشکی است که افتادگی را تشخیص می‌دهد. بهترین شیوه تشخیص بیماری استفاده از پژواک‌نگاری قلب (اکوکاردیوگرافی) است. اگر فردی دچار نارسائی میترال است ولی هیچ علائمی نداشته باشد پزشک توصیه می‌کند به شکل دوره ای برای ویزیت مراجعه نماید.