وزن ۱

معنی کلمه وزن ۱ در ویکی واژه

الگویی که در آن تسلسلی پایدار از ضربان‌های ریتمی سازمان‌دهی شود.

جملاتی از کاربرد کلمه وزن ۱

آیفون نسل ششم ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ ابعاد: ۷٫۶ × ۵۸٫۶ × ۸ میلی‌متر وزن ۱۳۲ گرم
از افتخارات وی میتوان به کسب مدال طلا وزن ۱۱۰+ کیلوگرم در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۸۸ و بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۹۲ اشاره کرد.
مارویک در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی کشتی جهان ۲۰۲۱ اسلو شرکت کرد، او در مسابقه اول و دوم علیم‌خان سیزدیکوف از قزاقستان و رادوسلاو گئورگیف از بلغارستان را شکست داد اما در مسابقه بعد به علی‌اکبر یوسفی از ایران باخت و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. او در مرحله شانس مجدد دیوید اواساپیان از ارمنستان را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. وی در این دیدار یاسمانی آکوستا از شیلی را شکست داد و مدال برنز را بدست آورد.
از افتخارات وی میتوان به کسب مدال طلا وزن ۱۰۵ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۵ اشاره کرد.
پینو در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۸ بوداپست حاضر بود که در مسابقه اول زویادی پاتاریدزه از گرجستان را شکست داد اما در مسابقه بعد به سرگی سمینوف از روسیه باخت و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. او در مراحل شانس مجدد اولکساندر چرنتسکی از اوکراین را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. وی در این دیدار هیکی نابی از استونی را شکست داد و مدال برنز وزن ۱۳۰ کیلوگرم را بدست آورد.
وی در رقابت‌های جهانی جوانان در سال ۲۰۰۶ با مجموع ۳۹۳ کیلوگرم در دسته ۹۴ کیلوگرم، نقره به دست آورد و در مسابقات جهانی جوانان در سال ۲۰۰۷ در وزن ۱۰۵ کیلوگرم با رکورد مجموع ۴۰۷ کیلوگرم طلا کسب کرد.
این لوکوموتیو که از سال ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۹ تولید می‌شده، دارای ۱۶ سیلندر، ۱٬۷۵۰ اسب بخار (۱٫۳۰ مگاوات) توان و وزن ۱۲۰٬۰۰۰ کیلوگرم بوده است.
از افتخارات وی میتوان به کسب مدال برنز وزن ۱۰۵ کیلوگرم مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جهان ۲۰۱۵ اشاره کرد.
وی در سال ۲۰۱۶ میلادی در بازی‌های المپیک ریو، وزن ۱۲۵ کیلو این مسابقات حاضر بود و توانست در مسابقه اول بیلال ماخوف را که مدعی اول کسب مدال طلا بود را شکست دهد اما با شکست مقابل گنو پتریاشویلی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.
وی در سال ۲۰۱۶ میلادی در بازی‌های المپیک ریو مدال برنز وزن ۱۲۵ کیلو این مسابقات را کسب کرد؛