واسط ۲

معنی کلمه واسط ۲ در ویکی واژه

گونۀ شیمیایی نسبتاً ناپایداری که در مراحلی از واکنش، تولید و در مراحل دیگر، مصرف می‌شود و قابل جداسازی نیست.

جملاتی از کاربرد کلمه واسط ۲

از اواسط ۲۰۰۹ تا اوایل ۲۰۱۱، او با زنی به نام دوروتا رابچزوکا در رابطه بود. این زن یک خواننده پاپ لهستانی است که با نام دودا شناخته می‌شود. بعدها خبر دادند این این دو نامزدی خود را کنسل کرده و از یکدیگر جدا شده‌اند.
ماهر در ژوئن ۲۰۱۹ تا اواسط سال ۲۰۲۲ با اوترخت قرارداد بست. او از همان ابتدا یک بازیکن کلیدی برای اوترخت شد. در اکتبر ۲۰۲۱، ماهر قرارداد خود با باشگاه را تا اواسط ۲۰۲۳ تمدید کرد.
بویی یک نسخهٔ نمایشی خانگی از «افسوس که او یک فاحشه بود» را در اواسط ۲۰۱۴ در استودیوی خانگی در آپارتمانش در شهر نیویورک ضبط کرد. این یکی از معدودترین ترانه‌ها از کاتالوگ بویی است که در آن او خودش هر ساز را می‌نوازد. همکار او تونی ویسکانتی پس از شنیدن نسخهٔ نمایشی گفت: «عالی بود. مهارت‌های تولید او ۵۰۰۰ درصد افزایش یافته‌است!»
تلاشهای بسیاری از جانب سازمان ملل برای حل مشکل صحرای غربی انجام داده‌است در اواسط ۲۰۰۳ نماینده شخصی دبیرکل سازمان ملل جیمز بیکر طرحی را برای حل این مشکل ارائه داد که بهتره شماره ۲بیکر شناخته می‌شود پیشنهاد سازمان ملل متحد بعداً توسط مراکش رد و سپس توسط جمهوری دموکراتیک عربی صحرا پذیرفته شد.