هنرهای معاصر

معنی کلمه هنرهای معاصر در فرهنگستان زبان و ادب

{contemporary arts} [هنرهای تجسمی] هنر امروزینی که از قواعد تثبیت شده پیروی نمی کند متـ . هنر معاصر

معنی کلمه هنرهای معاصر در ویکی واژه

هنر امروزینی که از قواعد تثبیت‏شده پیروی نمی‏کند

جملاتی از کاربرد کلمه هنرهای معاصر

از آنجا که دمیتا یکی از بنیانگذاران مؤسسه هنر تیرانا بود، نمایشگاه‌های مختلف هنرهای معاصر را در مکان‌های مختلف در اطراف تیرانا برگزار و مدیریت کرده‌است.
مجسمه‌های وی در موزه هنرهای معاصر ارمنستان، گالری ملی، گالری ترتیاکوف مسکو و در مجموعه‌های خصوصی بیشماری در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، تفلیس، ایروان، بیروت، پاریس، لندن، نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، دیترویت و مونترال به نمایش گذاشته شد.
او از سال ۲۰۱۰، کارگردان هنری در مؤسسه هنری تیرانا - مرکز هنرهای معاصر تیرانای آلبانی، است. او پیش از این به عنوان مدیریت تولیدات هنری مشغول به کار بود.
کامور در سال ۱۳۹۳ در بخش آهنگسازی از سوی آرای مردمی کاندید جایزه جشن موسیقی ما شد. او آلبوم موسیقی به نام «اسب و آتش» دارد که قطعاتی از آن را در اواخر سال ۱۳۹۳ در موزه هنرهای معاصر در مراسم بزرگداشت هنرمند سرشناس آلمانی «اتوپینه» اجرا کرد و مورد استقبال قرار گرفت.
موزهٔ هنرهای معاصر آبادان در قسمت شمال شهر واقع در پارک ایثارگران قرار دارد.
گنجینه هنرهای تزئینی و هنرهای معاصر اصفهان، موزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصفهان، کاخ موزه چهل ستون، موزه کلیسای وانک، موزه تاریخ طبیعی، موزه علوم و فنون آموزش پرورش اصفهان، موزه حمام علی قلی آقا، موزه آب اصفهان، موزه شهدای اصفهان، گنجینه سنگ نوشته‌های تخت فولاد و موزه پروانه‌ها
اسکندرپور عضو هنرمندان حوزه هنری بود. آثار وی در موزه‌های نهاد ریاست جمهوری، هنرهای معاصر، کرمان و آستان قدس رضوی نگهداری می‌شود.
سه اثر از وی در ایران وجود دارد که یکی در مقابل موزه هنرهای معاصر، دیگری در کتابخانه اختصاصی کاخ نیاوران و مورد دیگر مقابل پارکینگ پارک ارم تهران قرار دارد.