هزینه سفر

معنی کلمه هزینه سفر در ویکی واژه

هزینه‌های یک سفر مشخص شامل سوخت مصرفی، هزینه‌های بندری، عوارض آبراه، یدککشی، دستمزد خدمه، نگهداری، تعمیرات، بیمه، کالاهای مصرفی و روغن‌های مصرفی.

جملاتی از کاربرد کلمه هزینه سفر

برنامه اسنپ به‌طور خودکار، هزینهٔ سفر را محاسبه کرده و پرداخت هزینهٔ سفر به دو صورت آنلاین و نقدی قابل پرداخت است. پرداخت هزینه سفر از طریق کارت بانکی که قبلاً در اپلیکیشن وارد شده صورت می‌گیرد یا مستقیماً به راننده پرداخت خواهد شد. برآورد هزینه، تابعی از میزان مسافت مقصد و ترافیک مسیر و ساعت سفر می‌باشد؛ طوری که در ساعات اوج ترافیک هزینهٔ بیشتری باید بپردازید. پرداخت آنلاین در اسنپ از طریق پرداخت الکترونیک سامان صورت می‌گیرد.
بین ۱۹۲۷ و ۱۹۲۹ هابارد به ژاپن، چین، فیلیپین و گوام مسافرت کرد. متن‌های ساینتولوژی این دوره از زندگی او را زمانی می‌دانند که به شدت کنجکاو بود تا برای رنج‌های بشر راه حلی پیدا کند و برای یافتن پاسخ فلسفه‌های قدیمی شرقی را بررسی کرده و متوجه شد که آن‌ها جوابی ندارند. او را به عنوان کسی توصیف کرده‌اند که زمانی به چین مسافرت کرد که غربیانِ اندکی اجازه ورود به آنجا را داشتند "، و به گفته ساینتولوژی وقتش را صرف بررسی دین بودا، لاماها و ملاقات با جادوگران پیر چینی کرده‌است. برطبق نوشته‌های کلیسا هزینه سفرهایش توسط پدربزرگ ثروتمندش پرداخت شده‌است.