هاپو

معنی کلمه هاپو در فرهنگ معین

(اِ. ) سگ (در تداول کودکان ).

معنی کلمه هاپو در فرهنگ فارسی

(تداول اطفال ) سگ .

معنی کلمه هاپو در ویکی واژه

سگ (در زبان کودکان)

جملاتی از کاربرد کلمه هاپو

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال هاپوئل تل آویو، باشگاه فوتبال مینه‌سوتا یونایتد، باشگاه فوتبال آستین، باشگاه فوتبال مکابی تل آویو، کلمبوس کرو، و باشگاه فوتبال مکابی نتانیا اشاره کرد.
گرانت در سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ باز هم توتو کاپ را فتح کرد. در آخرین فصل حضور او در هاپوئل پتا تیکوا آن‌ها علی‌رغم کسب یک جام، قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را در طول سه روز به مکابی حیفایِ شلومو شرف واگذار کردند.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده است می‌توان به باشگاه فوتبال آشوری‌ها، باشگاه فوتبال هاپوئل پتخ تیکوا، و باشگاه فوتبال سوئیندون تاون اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال تولوز، باشگاه فوتبال هاپوئل ایرونی کریات‌شمونا، باشگاه فوتبال مکابی حیفا، باشگاه فوتبال استاد برستوا ۲۹، باشگاه فوتبال هاپوئل تل‌آویو و باشگاه فوتبال مکابی تل‌آویو اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال هاپوئل پتخ تیکوا، باشگاه فوتبال الشباب امارات، باشگاه فوتبال ال پورونیر، باشگاه فوتبال کولو-کولو، باشگاه فوتبال الشعب امارات، و باشگاه فوتبال سنت گالن اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بیتار اورشلیم، باشگاه فوتبال هاپوئل ایرونی کریات‌شمونا، باشگاه فوتبال کوردوبا، باشگاه فوتبال بلننسش، و باشگاه ورزشی اشتوریل پرایا اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال هاپوئل ایرونی کریات‌شمونا اشاره کرد.
اسکی آلپاین در بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۹۸ شامل ده رویداد بود که از ۱۹ تا ۲۱ فوریه ۱۹۹۸ در شیگا کوگن و هاکوبا هاپونه برگزار شد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده است می‌توان به باشگاه فوتبال بنی سخنین، باشگاه ورزشی شباب الخلیل، و باشگاه فوتبال هاپوئل اشکلون اشاره کرد.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال هاپوئل کفار سابا اشاره کرد.