نشریات
معنی کلمه نشریات در لغت نامه دهخدا

نشریات

معنی کلمه نشریات در لغت نامه دهخدا

نشریات. [ ن َری یا ] ( از ع ، اِ ) ج ِ نشریه. رجوع به نشریه شود.

معنی کلمه نشریات در فرهنگ فارسی

( اسم ) جمع نشریه . توضیح این جمع و مفرد آن در عربی فصیح نیامده ازین رو بعض فصیحان بجای آن [ نشرات ] را بکار برند نظریات .

معنی کلمه نشریات در دانشنامه عمومی

نشریات (آلبوم). «نشریات» ( به انگلیسی: Journals ) آلبومی از هنرمند اهل کانادا جاستین بیبر است که در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۳  ( ۲۰۱۳ - 12 - ۲۳ ) منتشر شد. Rodney Roy Jerkins‎ این آلبوم در چارت های دانمارک، نروژ جزو ده آلبوم اول قرار گرفت.

جملاتی از کاربرد کلمه نشریات

امینی از سال ۱۳۷۲ همکاری آزاد با برخی از نشریات را آغاز کرد و از سال ۷۳ در گروه گزارش روزنامه ایران به عنوان گزارشگر غیر استخدامی مشغول به کار شد. سال ۷۵ به استخدام این روزنامه درآمد و به عنوان دبیر بخش فرهنگ و هنر هفته‌نامه ایران جوان به کار خود ادامه داد. او در سال ۱۳۷۶ از این روزنامه استعفا کرد.
از اواخر قرن نوزدهم میلادی نیاز به وجود نشریات ارمنی زبان در جامعه کم جمعیت ارمنیان آن روز تهران احساس می‌شد. بر این اساس، نخستین نشریه ارمنی زبان چاپ ایران، یعنی هفته‌نامه «شاویق» (معنی کوره راه)، به مدت سه سال از ۱۸۹۴ میلادی–۱۸۹۷ میلادی / ۱۲۷۳–۱۲۷۶ خورشیدی، در تهران به چاپ رسید.
وی در دهه ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ مقاله‌هایی در نشریات ادبی منتشر کرد.
این اتحادیه از ۷۶ منتقد حرفه‌ای زن، روزنامه‌نگار، نویسندگان رسانه‌ای (نشریات چاپی، بنگاه‌های سخن‌پراکنی و رسانه‌های دیجیتال) تشکیل شده‌است.