نسخه دوم

معنی کلمه نسخه دوم در ویکی واژه

نسخۀ منفی یا مثبت فیلم یا نوار که از روی نسخۀ اصلی تکثیر شده باشد.

جملاتی از کاربرد کلمه نسخه دوم

برای نسخه دوم، ما امکان اضافه کردن شمارش به صفر را اضافه می‌کنیم.
نسخه دوم بعدها در مقاله تورینگ در سال ۱۹۵۰ ظاهر شد. مشابه تست بازی تقلید اصلی، نقش بازیکن الف توسط یک کامپیوتر انجام می شود. با این حال، نقش بازیکن ب توسط یک مرد انجام می شود تا یک زن.
بنا به آنچه در مشخصات نسخه دوم آمده‌است، موارد زیر برخی تغییرات نسخه دوم نسبت به نسخه اول هستند: (این لیست ناقص است. برای اطلاع بیشتر به مشخصه نسخه دوم مراجعه کنید)
آلسو آهنگ‌های بیشتری به این آلبوم اضافه کرد. این آلبوم توسط چند تن از بهترین تولیدکنندگان این صنعت از جمله لارنس رت و باس وارنر تولید شد. نسخه دوم این آلبوم به خوبی ضبط شد. یکی دیگر از آهنگ «ای کاش من هم نمی‌دانم» که به خوبی منتشر شده‌است با همکاری نلی خوانندهٔ آمریکایی تهیه شد، اگر چه فقط نسخهٔ نمایشی آن با تصاویری خشن تهیه شده‌است. آهنگ‌های آلبوم بیشتر با گیتار درست شده‌است. اول این آلبوم با تصنیف و ریتم آرام تنظیم شده بود ولی با تجدید نظر آن را تغییر دادند.
نقاشی راکول دومین تلاش او برای به‌تصویر کشیدن آزادی پرستش بود. او در نسخه اول، یک یهودی را در حال اصلاح به دست یک پیرایشگر سیاه‌پوست پروتستان و یک کشیش کاتولیک را که منتظر نوبتش بود، نشان می‌داد. از آن‌جایی‌که مقصود راکول نشان دادن تحمل مذهبی بود، او احساس کرد ترکیب‌بندی اولیه این منظور را نمی‌رساند. راکول در نسخه دوم مشخصات هشت صورت را در فضایی نسبتاً کم نشان می‌دهد؛ حالت‌های مختلف این افراد، نماینده مردمی با عقاید مذهبی گوناگون در وقت نیایش است. اغلب منتقدان، با وجود به‌تصویر درنیامدن همه ادیان در نقاشی و وجود احساسات غیرهنری در آن، این نقاشی را تحسین کرده و جزو بهترین نقاشی‌های این مجموعه دانسته‌اند.
این آی پاد از حافظه میکرودرایو استفاده می‌کند، عمر باتری در نسخه اول ۸ ساعت و در نسخه دوم ۱۸ ساعت است، دارای صفحه نمایش ۱٫۷ اینچی است و ۱۰۲ گرم وزن دارد.
نسخه اول در ۵ رنگ نقره‌ای، طلایی، صورتی، آبی و سبز عرضه شد و در نسخه دوم رنگ طلایی به علت عدم استقبال حذف شد.
نسخه اول در ششم ژانویه ۲۰۰۳ و با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه شد که نسبت ای پادها گران‌تر هست و در ۲۳ فوریه ۲۰۰۵ نسخه دوم با عمر باتری و حافظه بیشتر به بازار آمد.
تأثیر فراگیر ۲ یک بازی ویدئویی تک‌نفره در سبک نقش‌آفرینی اکشن و با دید سوم شخص است. در ابتدا بازیکن می‌تواند پوشه ذخیره خود از اتمام نسخه اولیه را اجرا کرده یا با یک شخصیت جدید بازی را شروع کند. با اجرای پوشه ذخیره، تصمیماتی که بازیکن در نسخه اولیه گرفته‌است بر داستان نسخه دوم نیز تأثیر خواهند گذاشت. در ابتدای بازی، بازیکن قادر به ساختن چهره ظاهری، انتخاب بین شش کلاس مختلف شخصیت و دادن داستان اولیه زندگی به فرمانده شپرد است، همچنین تغییر جنسیت او نیز یک قابلیت اختیاری است که در داستان بازی تأثیر نخواهد گذاشت. هر کلاس دارای نقات قوت و ضعف مختصر به خود و مجموعه‌ای از قدرت‌های مختلف و همچنین طبقه‌بندی سلاح‌های گوناگون است.