موسیقایی

معنی کلمه موسیقایی در ویکی واژه

ویژگی آنچه مربوط به موسیقی یا همراه با موسیقی باشد.

جملاتی از کاربرد کلمه موسیقایی

در برخی از سایت‌ها عنوان شده‌است که وزارت آموزش پروش لهستان روش توماتیس را در هزاران مدرسه با پشتیبانی مالی اتحادیهٔ اروپا اجرا کرد و مورد تأیید مؤسسهٔ گوش حلق بینی آن کشور نیز قرار گرفت. تحقیقات انجام شده در لهستان (۷۲ مدرسه و ۱۳۳۳ دانش آموز) نشان داد که روش توماتیس، مهارت‌های کلیدی لازم برای مدرسه را تقویت کرده‌است. (مهارت ای یادگیری، اجتماعی، موسیقایی و زبانی)
کارپانتیه در ضمن آثار گسترده‌ای در روزنامه‌نگاری در ونزوئلا خلق کرد و در فاصلهٔ سال‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۵۹ نزدیک به دو هزار مقاله و وقایع‌نگاری در زمینهٔ تم‌های ادبی و موسیقایی در ستونش «نوشتار و نُت» در روزنامهٔ «ال ناسیونال» منتشر کرد. از این‌ها گذشته مقالات، یادداشت‌ها و گزارش‌های متعدد دیگری در همین روزنامه و مطبوعات دیگر ونزوئلا، کوبا و کشورهای دیگر منتشر کرد. او در دانشگاه مرکزی ونزوئلا ادبیات نیز درس می‌داد و در آژانس تبلیغاتی آرس دِ کاراکاس همدوش روشنفکرانی همچون آرتورو اوسلار پیتری کار می‌کرد.
«آقای تاکسی» موفقیتی تجاری در ژاپن بود. این نخستین تک آهنگ گروه بود که در اولین هفته انتشار ۱۰۰٬۰۰۰ نسخهٔ فیزیکی فروخت و در صدر فهرست‌های مختلف موسیقایی ژاپن قرار گرفت. نسخه کره ای به جایگاه شمارهٔ نه در فهرست دیجیتال گائون رسید و در سال ۲۰۱۱ بیش از ۱٫۵ میلیون واحد دیجیتالی در کره جنوبی فروخت.
در این دوره، آلسِست موفق به ایجاد یک هویت موسیقایی بی‌نظیر و شناخته‌شده در دنیای موسیقی پست-بلک متال شد.