معرفی کردن

معنی کلمه معرفی کردن در فرهنگ فارسی

( مصدر ) شناساندن شخصی بدیگری بوسیل. ذکر نام و شغل او .

معنی کلمه معرفی کردن در ویکی واژه

introdurre
presentare

جملاتی از کاربرد کلمه معرفی کردن

ایدا، لوئیس سرا قبل از معرفی کردن خود به عنوان یک محقق برجسته در دانشگاه رشتهٔ بیو شیمی را تحصیل می‌کرده. و در ماجرای رزیدنت اویل ۴ بعد پیدا کردن نمونه درست زمانی که در آستانه تحویل نمونه به لیان بود بدست سدلر کشته شد.
براساس نظرسنجی جهانی وین-گالوپ، ۱۳٪ کسانی که در سال ۲۰۱۲ در این نظرسنجی شرکت داشتند خود را آتئیست معرفی کردند. این عدد در سال ۲۰۱۵ یازده درصد بود و در سال ۲۰۱۷ نه درصد. براساس نظرسنجی سال ۲۰۱۲ از میان کشورهایی که در آن نظرسنجی صورت گرفته است چین (۴۷٪)، ژاپن (۳۱٪)، جمهوری چک (۳۰٪)، فرانسه (۲۹٪)، کره جنوبی (۱۵٪)، آلمان (۱۵٪)، هلند (۱۴٪)، اتریش (۱۰٪)، ایسلند (۱۰٪)، استرالیا (۱۰٪) و جمهوری ایرلند (۱۰٪) بیشترین خداناباوران را دارند.
به گفته دفتر آمار استرالیا، ۳۰٪ استرالیایی‌ها هیچ دینی ندارند. این گروه شامل خداناباوران هم می‌شود. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۳ در نیوزیلند، ۴۲٪ جمعیت خود را بدون دین معرفی کردند. در سال ۱۹۹۱ این عدد ۳۰٪ بود. درصد بی‌دینی در میان مردان بیش از زنان است.
بیشتر رسانه‌ها که پیشتر از ثبت‌نام گزینه‌ای پوششی برای حمایت از روحانی در انتخابات خبر می‌دادند، اسحاق جهانگیری را که در آخرین ساعت ثبت‌نام در انتخابات در وزارت کشور حضور به هم رساند، نامزد پوششی روحانی معرفی کردند.
او به همراه لادار لویسون، پروتکل "محیط ایمیل اینترنت تاریک" را در ۸ آگوست سال ۲۰۱۴ معرفی کردند.
ساخت آخرین نگهبان از سال ۲۰۰۷ شروع شده و برای اولین بار آن را در مراسم ای۳ سال ۲۰۰۹ رونمایی و به همگان معرفی کردند. این بازی قرار بود در سال ۲۰۱۱ به‌طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شود اما به موجب اختلافات سازندگان و جدا شدن فومیتو اوئدا طراح بازی از این پروژه، اگرچه به عنوان مشاور بر روی بازی نظارت می‌کرد، انتشار بازی تا سال ۲۰۱۶ به عقب افتاد. بازی یکباره دیگر به‌طور رسمی در نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ ۲۰۱۵ معرفی شد و بالاخره در دسامبر ۲۰۱۶ برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شد.
پس از تبعید، روحانیون اراک وی را دشمن اسلام معرفی کردند و فخر آفاق با شنیدن خبر اعدام چند نفر به خاطر پاک‌سازی مذهبی در اراک، همراه با خانواده‌اش به قم گریخت و توانست با هماهنگی با مقامات دولتی، دوران تبعید را در قم بگذراند.