محفظه موتور

معنی کلمه محفظه موتور در ویکی واژه

محفظه‏ای که موتور هواگَرد در آن قرار می‏گیرد.

جملاتی از کاربرد کلمه محفظه موتور

سه فروند هواگرد پیس‌تولید اف‌وه ۵۶فاو-۰ تا اندکی تغییر بال‌ها و محفظه موتور تولید گشت. در دو فروند نخست مسلسل‌های ام‌گه ۱۷ ۷.۹۲ میلی‌متری در بالای بخش پیشین هواگرد نصب شد. سومین فروند دارای یک مسلسل ام‌گه ۱۷ بود. این هواگردها همچنین سه بمب ۱۰ کیلوگرمی آموزشی حمل می‌کردند.
این خودرو تقریباً به‌طور کامل از فیبر کربن ساخته شده‌است، اما شامل قطعات فولادی، آلومینیوم و تیتانیوم با مقاومت بالا است. محفظه موتور بدون پوشش باقی می‌ماند تا ورودی هوا با حداکثر کارایی کار کند. کل شاسی تنها ۱۰۵ کیلوگرم (۲۳۱ پوند) وزن دارد.
در همین حال، محفظه موتور توسط دو مرد که کنترل کاروان را به دست می‌گیرند، ربوده می‌شود. آنها یک مسدود کننده تلفن همراه نصب می‌کنند تا از تماس مردم با مقامات جلوگیری کنند. آنها با جنایتکار بین‌المللی میسون کول که او نیز سوار قطار شده‌است کار می‌کنند. پس از حرکت قطار، کول و افرادش کنترل قطار را به دست می‌گیرند و اکثر کارکنان را می‌کشند، به استثنای هادی که پس از شلیک گلوله به پا، درون کابینت پنهان می‌شود. کول به سرسپردگان خود دستور می‌دهد تا مسافران را به اتاق بار ببرند و از مسافر گالینا کنستانتین می‌خواهد که به او تحویل داده شود.