محصول ۲

معنی کلمه محصول ۲ در ویکی واژه

مقدار واقعی یا تخمینی چوب یا گیاه یا جانوری که از جنگل یا زیستگاه حیات‌وحش میتوان برداشت کرد.

جملاتی از کاربرد کلمه محصول ۲

در ژوئن ۲۰۱۵، معلوم شد که او قرار است به عنوان تهیه‌کننده و مدیر اجرایی تولید موسیقی در سریال تلویزیونی شهر موتور،[و ۳۳] که از روی فیلم نارک (محصول ۲۰۰۲) ساخته شده، مشغول به کار شود. در ژوئن ۲۰۱۶، آهنگ «بدون من» از آلبوم نمایش امینم در آلبوم موسیقی فیلم جوخه انتحار قرار گرفت. در سپتامبر ۲۰۱۶، آهنگی از اسکایلر گری با نام «به خاطرت می‌کشم» از آلبوم علل طبیعی[و ۳۴] منتشر شد که امینم در این تک‌آهنگ به عنوان خواننده مهمان حضور داشت.
در فیلم شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها محصول ۲۰۱۱ صحنه‌هایی وجود دارد که در آن شخصیت‌های فیلم در حال خواندن نسخه‌هایی از اخبار پلیس مصور هستند.
اگر این دیوارها می‌توانستند بخوانند یک فیلم مستند بریتانیایی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی مری مک کارتنی است که در اولین مستند بلند خود، دربارهٔ تاریخ استودیوی ابی رود لندن و تجربیات و خاطرات نوازندگانی که در آنجا بازی کرده‌اند، است.
آمین (کره‌ای: 아멘) فیلم درام کره جنوبی محصول ۲۰۱۱ به نویسندگی و کارگردانی کیم کی دوک است. این فیلم در اروپا فیلمبرداری شده است.
لارنس توسط جاش هارتنت در فیلم اوپنهایمر محصول ۲۰۲۳ کریستوفر نولان به تصویر کشیده شده است.
آیندهٔ غذا فیلم مستند آمریکایی محصول ۲۰۰۴ است که تولید و عرضه محصولات کشاورزی دست‌کاری‌شدهٔ ژنتیکی را در آمریکا بررسی می‌کند.
مارتین در سال ۲۰۰۶ در فیلم پرفروش پلنگ صورتی بازی کرد. وی در این فیلم نقش کارگاه کلوزو را بازی می‌کرد و با ژان رنو هم‌بازی بود. در سال ۲۰۰۹ نیز در قسمت دوم این فیلم، پلنگ صورتی ۲ بازی کرد. فروش این دو فیلم روی هم حدود ۲۳۰ میلیون دلار می‌شود. آخرین فیلم وی نیز سال مهم محصول ۲۰۱۱ بود که در آن با جک بلک و اوون ویلسون هم‌بازی بود.
او در فیلم «پیشتازان فضا» (محصول ۲۰۰۹) و «پیشتازان فضا، به سوی تاریکی» (۲۰۱۳) نقش «پاول چخوف» را بازی می‌کرد. یلچین در فیلم‌های «دیوانه وار» (۲۰۱۱) و اتاق سبز (۲۰۱۵) بازی کرده بود.
فیلم دست‌ها محصول ۲۰۰۶ میلادی این کارگردان به عنوان یکی از ۱۰ فیلم بخش بین‌الملل بیست‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر از نگاه تماشاگران و بخش «در جستجوی حقیقت» این جشنواره به نمایش درآمد.