محصول ۱

معنی کلمه محصول ۱ در ویکی واژه

فراوردۀ حاصل از خاک و فراورده‌های دامی.

جملاتی از کاربرد کلمه محصول ۱

اسپلندور محصول ۱۹۸۹ ایتالیا فیلمی کمدی به کارگردانی اتوره اسکولا است.
فیلم محصول ۱۹۵۷ آیا موفقیت شکارچی راک را به فساد خواهد کشاند؟ از عنوان نمایشنامه و شخصیت ریتا مارلو (با تکرار نقش منسفیلد) استفاده کرد. داستان آن در تبلیغات تلویزیونی به طنز تغییر یافت و تونی رندل در نقش راکول پی هانتر، شخصیتی که هرگز در نمایشنامه ظاهر نشد، بازی کرد.
آبی روشن فیلم ایرانی محصول ۱۴۰۲ به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، نویسندگی امیر ابیلی و داوود گنجوی و تهیه‌کنندگی سید محمدحسین میری است. این فیلم که اولین محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و بنیاد سینمایی فارابی به شمار می‌رود، نخستین بار در چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر اکران شد.
آرایش غلیظ یک آلبوم موسیقی متن با خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری محصول ۱۳۹۳ برای یک فیلم با همین نام از ساخته‌های حمید نعمت‌الله است.
دو فیلم آخر استیو مک‌کوئین بر اساس داستان واقعی ساخته شده بودند. نام آن‌ها تام هورن (فیلمی وسترن) و شکارچی (محصول ۱۹۸۰) می‌باشد.
این فیلم با سامورایی محصول ۱۹۶۷ مقایسه شده‌است.
آلبرت وولپه یک شخصیت خیالی است که در فیلم پدرخوانده قسمت سوم محصول ۱۹۹۰ حضور یافت. نقش وی توسط کارمین کاریدی، که نقش کارمین روزاتو را در پدرخوانده قسمت دوم (۱۹۷۴) را بر عهده داشت به تصویر کشیده‌است. وولپه رئیس لباس شیکاگو در دهه ۱۹۷۰ است.
داش آکل فیلمی کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد عرب و نویسندگی منصور براهیمی محصول ۱۳۹۶ است.
پیش از انتشار این آلبوم، د ویکند تأیید کرد که سبک آخر شب تفاوت‌های زیادی با آلبوم قبلی خود، استاربوی (۲۰۲۰) خواهد شد. روزنامه‌نگاران موسیقی، به تأثیرات دریم پاپ و موسیقی موج نو روی این آلبوم تأکید و آن را یک نوآوری هنری دانستند. از نظر موضوع، آخر شب به کاوش در مورد تنهایی، نفرت از خود و گریزگرایی می‌پردازد. این آلبوم همچنین مورد توجه گسترده رسانه‌ها قرار گرفت و با الهام از فیلم‌هایی مانند کازینو (۱۹۹۵)، ترس و نفرت در لاس وگاس (۱۹۹۸)، جوکر (۲۰۱۹), و جواهرات تراش‌نخورده (۲۰۱۹) ساخته شد. عنوان آلبوم از فیلمی به همین نام محصول ۱۹۸۵ به کارگردانی مارتین اسکورسیزی وام گرفته شده‌است.