متعاقباً

معنی کلمه متعاقباً در لغت نامه دهخدا

( متعاقباً ) متعاقباً. [ م ُ ت َ ق ِ بَن ْ ] ( ع ق ) به دنبال. در پی. و رجوع به تعاقب شود.

معنی کلمه متعاقباً در فرهنگ معین

( متعاقباً ) (مَُ تَ قَ بَ نْ ) [ ع . ] (ق . ) به زودی ، پس از این ، پیرو (فره ).

معنی کلمه متعاقباً در فرهنگ فارسی

درپی پیرو .
به دنبال

معنی کلمه متعاقباً در ویکی واژه

به زودی، پس از این، پیرو (فره)، در پی

جملاتی از کاربرد کلمه متعاقباً

لوکمن در انگلیس از والدینی نیجریه ای متولد شد و برای تیم‌های ملی هر دو کشور واجد شرایط است. او اولین فراخوان بین‌المللی خود را در زمان حضور در تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلیس برای دو مسابقه مقابل مکزیک دریافت کرد. وی متعاقباً در تابستان برای مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال اروپا معرفی شد. در اوایل سال ۲۰۱۷، لوکمن بعد از دعوت سرمربی تیم ملی، گرنوت روهر، فرصت بازی با نیجریه را رد کرد.
پس از پایان دولت محمود احمدی‌نژاد در سال ۱۳۹۲، دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی اگرچه تلاش‌های ویژه‌ای برای حل مشکلات قبلی و متعاقباً بهبود روابط با غرب از طریق به اصطلاح «برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)» کرد، اما روحانی از شرق آسیا و به ویژه منطقه استراتژیک هند-آرام غافل نشد. زیرا او می‌دانست که با توجه به موقعیت‌های خاص ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک، این مناطق می‌توانند نظم هرم قدرت جهانی را در سالهای آینده تحت تأثیر قرار دهند. به همین دلیل دولت روحانی برنامه ۲۵ ساله همکاری‌های مشترک ایران و چین را به عنوان قدرتی در حال ظهور در عرصه سیاست و همچنین عرصه روابط بین‌الملل تنظیم کرد.
در تابستان ۲۰۱۹، سباستین باک، خوانندهٔ سابق اسکید رو، برنامه‌های خود را برای اجرای کامل اولین آلبوم گروه در تور به عنوان جشن سی‌امین سالگرد آن فاش کرد و از گروه دعوت کرد تا با او روی صحنه بروند. گیتاریست دیو «اسنیک» سابو این پیشنهاد را رد کرد، در حالی که راب اففوسو درامر سابق متعاقباً تأیید کرد که در طول تور به باک روی صحنه خواهد پیوست.