مالکین

معنی کلمه مالکین در فرهنگ فارسی

( صفت ) جمع : مالک درحالت نصبی و جری ( در فارسی مراعات این قاعده نکنند ) .

جملاتی از کاربرد کلمه مالکین

این دو شرکت، هم‌اکنون بیش از ۱۱٫۲۳۵ شعبه در جهان دارند. برادران آلبرشت شرکت‌های خود را جهت تثبیت و نگهداری درازمدت سرمایه کل، در دهه ۱۹۷۰ میلادی به عنوان بنیاد ثبت کردند که به دلایل خاص و ویژه بنیادها هر سی سال یک بار مالیات بر درآمد مختصری برای شخصیت حقوقی بنیاد می‌پردازند. مالیات بر درآمد برداشت‌های شخصی مالکین به صورت عادی محاسبه و پرداخت می‌شود. این دو بنیاد (طبق قانون بنیادها) بخش خاصی از درآمد خالص خود را صرف یارانه‌های فرهنگی، علمی و اجتماعی می‌کنند.
فروشگاه ویژه برج (سازه) آرمیتاژ در طبقه چهارم جهت استفاده مالکین برج اداری پیش‌بینی شده‌است. در این مجموعه که به وسعت حدود ۱۵۰۰ متر مربع می‌باشد
یا کالمینا یا حاکمینا یا مالکینا لا تَظلَمونا
بیشتر اراده‌گرایان اندیشهٔ خود را بر پایهٔ نظریات فلاسفهٔ اراده‌گرایی چون موری راتبارد و رابرت لفیور قرار می‌دهند. راتبارد می‌گوید نخست هر دولتی ایجاد انحصار اجباری در خصوص خدمات دفاعی (پلیس و دادگاه) بر یک منطقهٔ جغرافیایی را مسلم می‌داند. تا مالکینی که خواهان پذیرفتن یک شرکت دفاعی دیگر در آن ناحیه‌اند مجاز نباشند چنین کنند؛ و دوم اینکه هر دولتی درآمدش را از دزدی به دست می‌آورد که به آن برچسب مالیات‌گیری زده می‌شود. به هر حال همهٔ دولت‌ها حداقل این دو جرم را علیه آزادی و مالکیت انجام می‌دهند مگر این که محدود شده باشند.