مال من
معنی کلمه مال من در دانشنامه عمومی

مال من

معنی کلمه مال من در دانشنامه عمومی

مال من (ترانه تیلور سوئیفت). «مال من» یازدهمین تک آهنگ خواننده کانتری پاپ آمریکایی تیلور سوئیفت است. «مال من» اولین ترانهٔ سومین آلبوم سوئیفت به نام حالا صحبت کن است. تاریخ انتشار آن ۱۶ آگوست ۲۰۱۰ بود اما بدلیل درز آن در اینترنت، ۴ آگوست منتشر شد. تا به حال ۱۱۰۹۰۰۰ کپی از این آهنگ به فروش رفته است.
مال من (مجموعه تلویزیونی). مال من ( کره ای:  마인؛ انگلیسی: Mine ) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۲۱ به کارگردانی لی نا جونگ و با بازی لی بو یونگ، کیم سو هیونگ، لی هیون ووک و اوک جا یون است. داستان این مجموعه حول محور زنان قوی می چرخد که خود را از تعصبات جامعه رها می کنند تا 'مال من' واقعی خود را پیدا کنند. مال من اولین درام کره ای است که یک شخصیت اصلی زن لزبین را به نمایش می گذارد.
این مجموعه از ۸ مه تا ۲۷ ژوئن ۲۰۲۱، روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۲۱:۰۰ ( کی اس تی ) از تی وی ان برای ۱۶ قسمت پخش شد. مال من برای استریم در نتفلیکس در مناطق منتخب قابل دسترسی است.
این مجموعه در ۲۷ ژوئن ۲۰۲۱ با میانگین آمار بینندگان ۸٫۲۰۸٪ در سراسر کشور و ۹٫۰۷۸٪ در ناحیه پایتختی و میانگین ۱٫۸۲۶ میلیون مخاطب در هر قسمت به پایان رسید. قسمت پایانی به میانگین آمار بینندگان ۱۰٫۵٪ و ۱۱٫۲٪ به ترتیب در سراسر کشور و ناحیه پایتختی دست یافت که بالاترین امتیاز این مجموعه نیز بودند.
• لی بو یونگ در نقش سو هی سو
• کیم سو هیونگ در نقش جونگ سو هیون
• چو هه وون در نقش جوانی جونگ سو هیون

معنی کلمه مال من در ویکی واژه

mio

جملاتی از کاربرد کلمه مال من

اری دلوکا زاده ۱۹۵۰ در ناپل است. خود آموخته زبان عربی است و مترجم قسمت‌هایی از کتاب تورات. در جوانی در یکی از گروه‌های سیاسی چپ افراطی فعالیت‌های زیادی داشت. بعدها البته گرایش‌های مذهبی را جانشین آن ساخت، به طوری که امروزه به عنوان یک نویسنده کاتولیک در ایتالیا مطرح است که از شهرت و اعتبار جهانی نیز برخوردار است. از آثار او می‌توان «مونته دیدیو؛ کوه خدا»، بالا دست چپ، بر ضد یک، تو، و مال من را نام برد.
برای چهار نسل از ۱۰۸۷، زمانی که فوجیوارا نو کیوهیرا قرارگاه و محل اقامت خود را از شمال منتقل کرد تا ۱۱۸۹ زمانی که ارتش میناموتو نو یوریتومو به فوجیوارای شمالی پایان دادند، هیرائی زومی به عنوان مرکز مهم سیاسی، نظامی، تجاری و فرهنگی شناخته می‌شود.
عباس‌آباد ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشان در استان اصفهان ایران است، منطقه عباس آباد از شمال منتهی به شهرک صنعتی راوند و از شرق منتهی به شهرک ناجی آباد و از غرب به منطقه کوهستانی سیاه کوه همچنین از جنوب به مصلای نماز جمعه شهرستان کاشان می‌رسد از مکان های قابل توجه این منطقه به دانشگاه علامه فیض کاشانی میتوان اشاره کرد.
برو ای میر من به مال مناز بیش از این سیم و زر به هم مگداز
نیست چون مال من اموال شهان جز که به نام چون به تخم است چو نرگس نه به بوی خوش سیر
مال من بستد و ، بداد بدان از مناهیّ و از متنهی داد
گر تو ناگه گریختی ز کمال من از او هر زمان گریخته‌ام
رفت آنچه رفت ز آتش دل بر سر کمال من بعد از آب دیده برو تا چها رود
مشرق و مغرب و جنوب و شمال من گشایم به تیغ‌ِ دشمن‌مال
او در اثر «شوالیه‌های آسلاگ» به قلم فریدریش د لا مت فوکه حضور دارد، که در سال ۱۸۱۰ همراه با دو اثر رمانتیک دیگر ایسلندی در قالب قهرمانان شمال منتشر شد.
سبز نشد مزرع آمال من نیست به جز یأس دگر حاصلم!
استان ریو نگرو یکی از ایالات ۲۳ گانه آرژانتین، واقع در در جنوب کشور آرژانتین و شمال منطقه پاتاگونیا می‌باشد . ریو نگرو با ایالات مندوسا، چوبوت، نئوکن، لا پامپا و بوئنوس آیرس مرز مشترک دارد . اقیانوس اطلس نیز در شرق آن قرار دارد .
وبگاه‌های متعدد دیگری نیز به تبلیغات پیکسلی روی آوردند. تیو دربارهٔ این وبگاه‌ها می‌گوید «خیلی سریع ظاهر شدند؛ الآن صدها سایت برای فروش پیکسل به وجود آمده‌است. کپی‌کارها دارند با هم رقابت می‌کنند.» او می‌افزاید «تا حالا تبلیغات کمی جذب کرده‌اند بنابراین فکر کنم اوضاعشان چندان مساعد نیست. این ایده فقط یک بار جواب می‌دهد و دلیل موفقیتش هم نو و تازه بودنش بود . . . همهٔ این سایت‌های کپی‌کار، کمدی محض‌اند؛ البته فکر کنم مال من کمی کمدی بود به علاوهٔ مقداری دلار واقعی.»
آب‌انبار قطب‌آباد مربوط به دوره صفوی است و در جنوب شرقی شهر جویم در شمال منطقه قطب‌آباد در طول جغرافیایی ۵۳ درجه ۵۹ دقیقه و عرض جغرافیایی ۲۸ درجه و ۱۴ دقیقه واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۳۴۵۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
ببردند گم بودگان مال من چنین بود ایا پادشه حال من
تا کی من و جمال من و ملک و مال من چندین هزار من شدی ایقطره منی
«فرمانده روبرت لازار نقل می‌کند که او گفته‌است: تا آخرین روزی که اینجا هستم، این مسلسل مال من است و نمی‌گذارم تپه به دست عراقی‌ها بیفتد. همین کار را هم کرد و سرانجام کشته شد.»
احتمال پیشامد یک آزمایش هرگز منفی نمی‌شود، اگر چه توزیع‌های شبه احتمال می گذارد تا برخی رخدادها احتمال منفی یا شبه‌احتمال داشته باشند. این توزیع‌ها ممکن است در مورد رویدادهای غیرقابل مشاهده یا احتمالات شرطی اعمال شود.
چو قدرت بیفزاید و جاه و مال منه در دماغ از فضولی محال