لک ۱

معنی کلمه لک ۱ در ویکی واژه

بخش کوچک مسطح تغییررنگ‏یافته یا کلفت‏شده‏ای از پوست که ناحیه‏ای متمایز از پوست بهنجار پیرامون خود باشد

جملاتی از کاربرد کلمه لک ۱

شرکت هرست در سال ۱۸۸۷ توسط ویلیام راندولف هرست، در قالب یک روزنامه، در شهر سان فرانسیسکو تأسیس شد و در حال حاضر مالک ۱۵ روزنامه، ۳۶ هفته‌نامه، ۲۹ کانال تلویزیونی و بیش از ۳۰۰ مجله در سراسر جهان می‌باشد. از دارایی‌های این شرکت می‌توان به: مجله ال، گود هاوس‌کیپینگ، پاپیولر مکانیکس، وومنز دی، سان فرانسیسکو کرونیکل، ماری کلر، شبکه ای اند ئی و ای‌اس‌پی‌ان اشاره کرد. دفتر مرکزی شرکت هرست در برج هرست، در منهتن نیویورک قرار دارد.
املاک اعمار در سال ۱۹۹۷ توسط محمد العبار تأسیس شده و به عنوان یکی از توسعه‌دهندگان پیشرو املاک در امارات متحده عربی با انواع کاربری تجاری ، مسکونی، اداری، رفاهی و گردشگری فعال است. دولت دبی در ابتدا مالک ۱۰۰ درصد از این شرکت بود، در ادامه اما در بازار مالی دبی قرار گرفت و به اولین شرکت املاک تبدیل شد که سهام را به اتباع خارجی ارائه داد. مرحله اول پروژه‌های توسعه ای این شرکت در سال ۲۰۰۱ زمانی آغاز شد که اعمار در یک سرمایه‌گذاری مشترک برای ساخت سه برج از شش برج آپارتمانی، سهام اعطا کرد. در سال ۲۰۰۳ این شرکت برنامه‌های خود را برای یک پروژه توسعه دیگر اعلام کرد که بعدها با نام مرکز شهر دبی شناخته شد. این پروژه شامل دو توسعه نسبت‌های تاریخی بود:
شرکت ام.ویدئو فعالیت‌های خود را در سال ۱۹۹۳ در شهر مسکو آغاز کرد. در حال حاضر این شرکت دارای ۲۶۱ فروشگاه، در ۱۱۵ شهر از فدراسیون روسیه است، همچنین مالک ۱۷ فروشگاه آنلاین اینترنتی نیز می‌باشد.