فیکس

معنی کلمه فیکس در فرهنگ معین

[ انگ . ] (ص . ) ثابت ، بدون حرکت .

معنی کلمه فیکس در فرهنگ عمید

۱. بدون تغییر، ثابت.

معنی کلمه فیکس در ویکی واژه

ثابت، بدون حرکت.

جملاتی از کاربرد کلمه فیکس

یانگ در سال ۲۰۰۷ با قراردادی به ارزش ۸ میلیون یورو که تا ۹٫۷۵ میلیون یورو نیز افزایش پیدا کرد به باشگاه استون ویلا پیوست از آن زمان به بعد یانگ به‌طور ثابت در ترکیب تیم قرار گرفته و ۳۹ بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده که در موفق به زدن ۷ گل ملی نیز شده‌است. وی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ دو سال تمام هیچ وقت به تیم ملی دعوت نشد اما به یکبار در سال۲۰۱۷پس از سه سال به تیم ملی بازگشت و ۱بازی انجام داد وی در سال ۲۰۱۸ به جام جهانی دعوت شد و پس از آن بازیکن فیکس تیم ملی انگلستان بعد از مدت‌ها شد.
او در مؤسسه سینمایی گراسیموف به تدریس انیمیشن می‌پرداخت و یکی از توسعه‌دهندگان «تکنیک فتوگرافیکس» (نقاشی گرافیکی) در ساخت انیمیشن محسوب می‌شود.
جمعی از مالباختگان بازار فارکس، در اعتراض به صفحه اینستاگرامی “کافیکس” متعلق به وحید کاردانیان با تجمع در دفتر قضایی در خیابان انقلاب تهران، خواستار رسیدگی به درخواست‌های خود شدند. معترضان خواستار رسیدگی فوری مقامات، به خصوص رئیس قوه قضاییه و فرماندهی کل نیروی انتظامی به پرونده کلاهبرداری چند میلیاردی این صفحه اینستاگرامی شدند.
در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۹ و در اولین بازی به‌طور فیکس خود، فاتی جوان‌ترین بازیکن تاریخ لالیگا شد که در همان مسابقه، در سن ۱۶ سالگی و ۳۱۸ روز موفق به گلزنی و پاس گل در همان مسابقه شد. فاتی در دقیقه ۲ به گل رسید و در دقیقه ۷ در پیروزی خانگی ۵ بر ۲ مقابل والنسیا به فرانک دی یونگ پاس گل داد.
از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به پلیگون و بانی‌فیکس به تعطیلات می‌رود اشاره نمود.
طرفداران اصالت‌گرایی استدلال می‌کنند که اصالت‌گرایی از زمان تأسیس تا زمان نیو دیل، که نظریه‌های رقیب آن در مورد تفسیر برجسته شدند، از لحاظ تاریخی روش اصلی تفسیر حقوقی در آمریکا بوده‌است. ریشه اصالت‌گرایی مدرن در مقاومت سیاسی محافظه کارانه در برابر تصمیم براون در برابرهیئت آموزش دیوان عالی است، و توسط طرفداران جداسازی نژادی برای استدلال در مخالفت با قوانین حقوق مدنی در دهه ۱۹۶۰ از آن استفاده کردند. اصالت‌گرایی اصطلاحی است دربرگیرندهٔ روشهای تفسیری است که از «تز فیکساسیون» پیروی می‌کنند، این مفهوم که محتوای معنایی یک گفته در زمان بیان ثابت می‌شود.